wtorek, 25 marca 2014

Pierwszy dzień wiosny

Marzanna ocalała. Pierwszy dzień wiosny uczciłam wyjściem z domu bez kurtki i zielonym wiankiem na głowie, prezentem od Cynamoony:)








Fot. Agata

Wianek - prezent od Cynamoony
Serduszko na łańcuszku - targ staroci
Bluzka - Pull&Bear (z zimowych wyprzedaży)
Rurki - Zara
Półbuty - Reserved


Eng. The first day of spring
Madder survived. Instead of that ritual on the first day of spring I put green wreath on my head, present from Cynamoona.
Wreath - present from Cynamoona; Necklace - from flea market; Blouse - Pull&Bear; Jeggins - Zara; Shoes - Reserved

*od około trzech lat wiosnę witam nałogowym słuchaniem między innymi tej płyty;)

20 komentarzy:

  1. Ależ mnie zachwyciłaś :))) A jaki wianek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci ciepło!! Fajna zapowiedź wiosny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście miałam ze sobą marynarkę, ale przez część dnia nie była potrzebna:D

      Usuń
  3. Ale Ci w nim ślicznie!!!Wyglądasz, jakbyś miała na głowie rozchylające się pączki małych listków...i bluzeczkę masz piękną i serduszko;)
    Uwielbiam białe pazurki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Uważam, że pasował nie tylko mi;))

      Usuń
  4. ja też latałam w sobotę w krótkim rękawku, dopiero uderzenie zimnego wichru, kiedy wracałam do domu w sobotni wieczór, przywróciło mnie do pionu.
    Urocza bluzka, taki gobelinowy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Bluzka to jedna z niewielu rzeczy, które zauroczyły mnie w czasie zimowych wyprzedaży:D

      Usuń
  5. Ja też latałam w sobotę w krótkim rękawku, dopiero wieczorem przywróciło mnie do pionu, jak powiało chłodem.
    Fajny gobelinowy wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz jak rusałka..:)))
    .

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuda - wianki:)
    Wiesz co, ty już sobie daj spokój z minimalizmem - kwiatki i falbanki, wianki, loki i koki są ci pisane;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rety jaki śliczny wianuszek! I biały lakier, lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja lubię takie wiosenne zdjęcia. W tym zielonym wianku wyglądasz uroczo!
    Buziaki
    Agata :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...