wtorek, 1 kwietnia 2014

Total black

Ula przyniosła perukę na urodziny D., a ze zdjęć miał być prymaaprilisowy żart;) Stwierdziłam jednak, że kolor czarny tak bardzo do mnie nie pasuje, że pewnie i tak nikt by się nie nabrał. Jest więc powiedzmy ciekawostka;)




Fot. Ola

Sukienka - H&M (pamiątka z Berlina)
Medalion - targ staroci i moje przeróbki


Eng.
Ula brought black wig for D.'s birthday party, and the pictures were planned as the first april's joke;) But I found that the black color do not fit me so much that probably no one will be cheated. So I publish this photo for, let it say, curiosity;)
 
Dress - H&M; Necklace - flea market+DIY

16 komentarzy:

  1. Czarne włosy to wbrew pozorom trudny kolor! Niewielu pasuje :) ale tak dla zabawy można sobie wypróbować :D
    widzę śliczną sukienkę!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że jestem jedną z ostatnich osób, której dobrze w czerni;) ale fajnie zobaczyć to na własne oczy;)

      Usuń
  2. Hm, faktycznie dziwnie... ale ładnie :) serio.
    peruki dobra rzecz, fajnie sie na chwilę stać kimś innym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Koleżanki też mówiły, że ładnie, ale jakoś samej nie mogę tego dostrzec;)

      Usuń
  3. Kurcze, jakbyś teraz stanęła obok Cynamoony to normalnie jak siostry;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, buźkę masz za jasną do takiego ciemnego koloru. Przytłacza Cię, posmuca. Jestem na nie! Uwielbiam Twoje prawdziwe włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się:D bo póki siwizna nie przyprószy to farbować włosów nie zamierzam:)

      Usuń
  5. Podobasz mi się w tych ciemnych włosach, tak z pazurem - mrauuu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Czułam się w czerni naprawdę ponuro, ale w takim razie mogłabym kiedyś przetestować bardzo ciemny brąz. Ale mam nadzieję, że to kiedyś to jeszcze bardzo daleko;)

      Usuń
  7. Usta na czerwono i byłoby pięknie!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha nie pomyślałam o czerwonej szmince, a efekt mógłby być fajny;)

      Usuń
  8. Mroczny makijaż i byłoby całkie całkiem...:) Nawet ja byłam przez miesiąc czarna (ale na włoskach jednocentymetrowych) Co do peruk, to też mam, fioletową, może kiedyś wyskoczę na miasto :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...