wtorek, 6 maja 2014

Miesiąc w obrazkach #kwiecień

Po ponadtygodniowym urlopie od komputera, wracam do mojej wirtualnej piaskownicy z zapałem i radością. Dziś krótko, w końcu kwiecień minął mi bardzo szybko acz całkiem miło:) 



były huczne imprezy * zielarskie zbiory * trochę twórczych działań * zabawy w renowację chlebownika i skrzynek * przywracanie świetności prlowskim drzwiom * i całkiem fajne efekty * łupy z targów staroci wreszcie można zacząć ustawiać na swoich miejscach * "Pieśni" Jacaszka wreszcie pasują do krajobrazów za oknem (Jacaszek pasuje mi tylko do wiosennej zieleni;) * a wymarzone szmaciane tenisówki wreszcie udało mi się upolować w H&M, był to chyba jedyny rozmiar 37 we Wrocławiu;)


Na koniec powód mojej tygodniowej nieobecności, wyjazd w Bieszczady i w Beskidy.. więcej w następnym poście:)

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Polecam;) Jak coś to w tesco są też bardzo podobne, ale zobaczyłam to dopiero po tym jak już obleciawszy cały Wrocław, znalazłam wreszcie swój rozmiar:p

      Usuń
  2. Och... Bieszczady... Od jakiegoś czasu chcę się tam wybrać, ale ode mnie to cholernie daleko.
    Może w tym roku się uda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Wrocławia też wcale nie tak blisko;) Ale dotarliśmy szybciej niż myślałam (i zapamiętałam z ostatniego wyjazdu, podczas, którego była przygoda z wymianą opon;)

      Usuń
  3. co to są te trojaczki? ;) i ja się na bieszczady nie moge doczekac, bo nigdy nie byłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trojaczki to trzy bloki we Wrocławiu, które w 68 zgarnęły nagrodę "Mister Wrocławia";) Na podstawie starego zdjęcia zrobiłam plakat-prezent;)
      A Bieszczady mają dużo uroku, choć jeśli ma się wyobrażenia, że to kraniec świata obfity w ruiny starych chałupek i cerkwi to można się trochę zawieść. Po dawnych wsiach w większości zostało niewiele śladów. Aczkolwiek, może nie dotarłam do tych miejsc, do których powinnam;) Myślę, że świetną porą na zwiedzanie byłby przełom jesieni złocistej i tej ponurej, wtedy łatwo byłoby o wrażenie urzekającej pustki;)

      Usuń
    2. odbierasz czasem maila z tego adresu co podany obok? ;)

      Usuń
    3. Niestety nie często;]

      Usuń
  4. Trojaczki najpiękniejsze;]
    I wiesz co, zebrałam nad rzeką głuchą pokrzywę - chyba wiesz, co z nią zrobię ;D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojacie jacie, czekam na górski post! Ja wyjeżdżam w czerwcu w okolice Nowego Targu i nie mogę się doczekać :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Już mówiłam chyba, że bardzo lubię Twoje obrazki w miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak tu pięknie, jak delikatnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie udało Ci się upolować Jacaszka? :) Miałam ostatnio okazję słuchać go na żywo na cudownym koncercie w Poznaniu. Niestety jak się dowiedziałam- ten program muzyczny nie został on jeszcze nigdy zarejestrowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. S. zrobił mi niespodziankę i zamawiał płytę gdzieś przez internet. Nie wiem czy przypadkiem nie stąd: http://www.nck.pl/artykuly/101279-piesni.html :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...