niedziela, 27 lipca 2014

Ciemna zatoka

Najlepszy strój na wieczór nad jeziorem? Duża bluza, legginsy i ładne acz solidne skórzane botki. Może być na czarno, to kamuflaż przed komarami. W tle ciemna zatoka, na której dnie zatopione są bardzo stare (nawet jak na poniemieckie) nagrobki, a i ponoć wóz z końmi (woźnica ocalał). Pojezierze:)





Z włosowych spraw. Najlepszym stylizatorem moich włosów jest woda jeziorna, takiego efektu nie udało mi się uzyskać nigdy w domu choć wiele razy kombinowałam z deszczówką i wodą studzienną;)


Fot.S.

Bluza - mężowa przedpotopowa (kiedy normalnym było kupić bluzę z samej bawełny, bez poliestru)
Botki - Reserved

*miejsce odwiedzane co roku, to i muzyka ta sama ciśnie się na playlistę

12 komentarzy:

  1. Wyciszyłam się i uspokoiłam od samego patrzenia na zdjęcia, także te z poprzedniego posta. Piękne pojezierze, kojąca przyroda - żadnych grillów nie widać;).
    Fajne masz botki, no i nie ma to jak bluza męża...albo sweter:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło:)) Tak, w ciągu całego wyjazdu grill był tylko raz;)
      Ehh mój mąż swetrów nie nosi, ale na bluzy zawsze mogę liczyć;)

      Usuń
  2. klimatem bije od tych fotografii ;)
    piekne miejsce.

    m.

    OdpowiedzUsuń
  3. Grobowe jezioro i Ty jakaś zamyślona...

    OdpowiedzUsuń
  4. woda jeziorna na włosy, powiadasz, dobre. Ja wychodzę jak zmokła kura a po wyschnięciu wygladam jak uciekinierka z zakładu dla psychicznie chorych, więc zazdroszczę.

    Miejsce zwyczajne a piękne, w takich człowiek najlepiej się wycisza. Chciałabym pobyć w takm miejscu, zupełnie sama. Z książką i laptopem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich miejscach laptop to złoooo.. a przynajmniej mnie odrzuciło zupełnie;)

      Usuń
  5. Fajnie tak uciec.... tęsknie za Twoimi rysunkami. Włosy takie ładne ; )

    L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj fajnie, było.. dziękuję za włosowy komplement:D
      a rysunki będą, dużo ich ostatnio powstało i powstaje;)

      Usuń
  6. Prześlij mnie tej wody, bo coś mi włosy ostatnio padły:)
    Fajne foty...Jest klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na jeziora trzeba jechać;) Ale muszę poeksperymentować z płukankami, mam już nawet pewien pomysł..;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...