środa, 13 sierpnia 2014

Nomadka

To słowo przyszło mi do głowy kiedy zobaczyłam tę sukienkę. Zrobiona jest z tkaniny przypominającej arafatkę, grubo tkana bawełna, może stąd to skojarzenie. Jeszcze moje ulubione w tym roku okulary słoneczne i nie trzeba żadnych więcej ozdób. Tak a propos tytułu to nasz wyjazd miał mieć nomadzki charakter. Mieliśmy każdą noc spędzać w innym miejscu. A plan zaczął się rozbijać od tego, że u rodziny S. było fajnie i zostaliśmy dzień dłużej, a potem trafiliśmy w Rowach na sympatyczne pole namiotowe, które leżało tuż przy plaży, był tam cień, toalety, prysznic za darmo i ludzie słuchający radiowej Trójki. W okolicy Rowów było też parę ciekawych miejsc, więc plan dotarcia aż do Krynicy Morskiej został odłożony na za rok;)



 Tak, to drzewo ani tytuł nie były przypadkowe. Nomad S. szykuje nam skrawek cienia;)

Fot.S.

Sukienka - sh zachodniopomorski (Atmosphere)
Okulary - House
Torebka - sh zachodniopomorski

*mój hit tych wakacji:)

16 komentarzy:

  1. Jeju, jak cudnie tam..Twoja propozycja jest jak bryza, taka świeżutka, lekka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudne zdjęcia! A sukienka - aż trudno mi uwierzyć, że to Atmosphere z sh :) I okulary idealnie pasują. I Ty taka opalona, ech, ech :P
    Pięknie, że spędzacie tak cudnie wakacje, a jak radiowa Trójka była, to też bym została :P
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zdziwiona. Atmosphere ma często fajne rzeczy (a przynajmniej wiele fajnych można znaleźć w lumpeksach;), ale nie spodziewałam się po nich tak solidnej, grubej bawełny.

      Usuń
  3. bardzo oryginalna tunika.

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym się udała w podróż nad morze, zachłysnąć się słonym i świeżym powietrzem.
    Zanurzyć nogi w piasku, rozmarzyłam się:) piękne zdjęcia:)
    A jaką audycją na Trójce lubisz najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wieczorne GH+ i Magiel Wagli:) ale Trójki słucham też baaardzo często rano i popołudniu, tylko tak bardziej w tle codziennych czynności.

      Usuń
  5. jak pięknie!
    a kiecka bardzo zacna i bardzo podoba mi się ta nomadyczna historia :)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukieneczka jeszcze ładniejsza od poprzedniej! I widoki takie, że nadal żałuję, że jednak nie uderzyliśmy nad morze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do jesieni jeszcze daleko i jakiś ciepły weekend będzie jeszcze na pewno, więc może dalibyście radę skoczyć? Po tym weekendzie upewniłam się w tym, że krótkie, spontaniczne wycieczki są równie fajne jak te długie:)

      Usuń
  7. Świetna sukienka i bardzo podoba mi się nowy nagłówek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale slicznie jest nad polskim morzem! Za rok musze sie wybrac, mam nadzieje ze pogoda dopisze jak w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę dni słonecznych na pewno będzie:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...