piątek, 29 sierpnia 2014

Spotkanie w mieszkaniu z niebieską kanapą

W zeszłym roku odwiedziłam Magdę w jej domu na wsi, a w tym roku Magda odwiedziła mnie. Bardzo fajny to aspekt blogowania. Co ja będę pisać o porozumieniu dusz i tym, że czas minął o wiele szybciej niż powinien. Myślę, że jeśli ktoś spotkał się kiedyś z blogową koleżanką to wie o co chodzi:) Przy okazji takich spotkań aż wstyd byłoby nie porobić zdjęć. Zwłaszcza, że niebieska kanapa czekała na uwiecznienie od dawna, a jeszcze Magda przyniosła mi kilka fajnych sukienek;) Tak, jedna z nich została wykorzystana od razu;)










Fot. Magda i mąż Magdy
a jakie zdjęcia ja zrobiłam Magdzie, możecie zobaczyć u niej na blogu

10 komentarzy:

  1. nie ma jak poskakać sobie po kanapie, zwłaszcza ślicznej;-)
    Porozumienie dusz - tak, zdarza się i wtedy człowiek czuje taką wielgachną radość spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Macie to szczęście z Magdą, że mieszkacie blisko siebie. Tak, BLISKO :-) Możecie podtrzymywać wspaniałą znajomość.

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaaka kanapa! my mamy podobną, zielona i bardzo ją lubię (wygrzebana na tablicy za 140 zl, więc nie jest mi az tak szkoda jak kot ją drapie), ale niebieska rozwaliła wszystko. jakby włascicielka sie jej pozbywała to ja chcę!
    a tak z ciekawości, bo wyglądasz tak powaznie na tych zdjęciach - ile masz lat? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, myślałam, że mój komplet wypoczynkowy (do kanapy są jeszcze dwa niebieskie fotele) to była okazja cenowa, ale 140zł bije na głowę;)
      Kurcze, to pewnie ciemna szminka tą powagę spowodowała (mam nadzieję, że to wina szminki!;). A lat mam tyle, że za wiosen dwie będzie magiczna (przerażająca) granica trzech dziesiątek;)

      Usuń
  4. tak, zapytałam bo ta szminka faktycznie sprawiła że wyglądałaś poważniej, ale normalnie byłam pewna że jesteś gdzieś mój rocznik ('89) i nagle mnie to zastanowiło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjadłabym jeszcze kawałek Twojego ciasta z tą większą ilością mascarpone;)

    Fruwająca Lila - bardzo kojarzy mi się z Twoimi pracami. No i ja tuląca się do Ciebie, hehe, no fajnie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...