wtorek, 26 sierpnia 2014

Technicolor Yawn

Może już późno na mocno letnie zdjęcia, ale nie może być wakacji bez zdjęcia na białym pniu, to już wieloletnia tradycja. W tym roku królowało lenistwo i tylko raz poszliśmy uwiecznić tam moje oblicze. Bohaterem tych jakże wyjątkowych zdjęć jest kolorowa sukienka, która wzorem przypomina mi japońską piżamę. Wydaje mi się, że była taka w szafie Babci albo musiało mi się to kiedyś przyśnić. Wracając do sukienki, to zauważono od razu, że pasuje do moich szalonych okularów, a więc dobrze;)









Fot. S.

Sukienka - sh
Buty - Reserved
Okulary - House

P.S. Dziś było baaardzo miłe spotkanie, a jego zdjęciowy efekt uboczny (albo i nie uboczny?;) pojawi się tutaj niedługo:)

12 komentarzy:

  1. Takie zdjęcia choć trochę ogrzewają w te chłodne dni, przynajmniej w serducho cieplej. Jestem strasznie ciekawa z kim się spotkałaś i coś mi się zdaje, że będę zazdrosna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. co ciekawe, ja Cię mocno kojarzę z tym miejscem - myśląc o Twoim blogu, myślę "o, ta dziewczyna na drzewie" ;-)))
    Klimatyczne zdjęcia. A sukienka zupełnie nie kojarzy mi się japońsko, a już na pewno nie z piżamą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo fajnie;) Takie skojarzenie bardzo mi pasuje;)
      Co do sukienki to pewnie też nie miałabym takich skojarzeń gdyby nie ta piżama ze snu lub jawy.

      Usuń
  3. A wiesz, może to twoja sugestia, ale też mi się kojarzy z piżamą, a raczej z koszulą nocną lub sukienką babci "na działkę".
    Uwielbiam te twoje lumpeksowe zdobycze - właśnie siedzę w sweterku Acne od Ciebie - jest mega wygodny:)
    Ps. I czytam gazety od Ciebie i ...odpoczywam - jest bosko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że odpoczywasz:)) Tak, sukienka "na działkę" to też było moje skojarzenie tylko nie umiałam go ubrać w słowa!
      Cieszę się, że sweterek pasuje. U mnie nie miał dobrego życia, siedział ciągle w szafie.

      Usuń
  4. śliczna sukienka;)
    pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty, woda, pień, swobodnie opadające kosmyki włosów i ta przewyborna sukienka <3 jestem oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sceneria! I bardzo mi do Ciebie pasuje :)
    Sukienka też zacna. Idealna na lato.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ten pień jest bardzo wdzięcznym plenerem, woda pięknie odbija tam zielonkawe, przefiltrowane przez liście drzew, światło:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...