środa, 13 sierpnia 2014

Wszystkie nagłówki Panny Lili

W przebłysku inwencji i natchnienia odświeżyłam trochę wygląd bloga. Jeszcze zmieniłabym kilka detali, ale więcej z szablonu nie umiem wycisnąć. Całe szczęście jest kolega informatyk, może będzie umiał pomóc. Przy okazji zmian doszłam do wniosku, że warto byłoby pokazać co było wcześniej. Swoje stare nagłówki bloga rozsiane mam w różnych zakamarkach komputera, dobrze będzie mieć je w jednym miejscu. W końcu jest to bardzo widoczna część bloga, która dużo mówi o swoim właścicielu i tym jak się zmienia:) Zacznijmy od samego początku. Kiedy założyłam bloga, miał on dość mroczną kolorystykę. Czarne tło, pomarańczowe akcenty i zdjęcie jak z dreszczowca. Nawet nie udało mi się znaleźć samego nagłówka, a jedynie zdjęcie autorstwa Agaty, na podstawie którego był przygotowany (swoją drogą lubię to zdjęcie). 

Potem wciąż był mrok, ale już z innym zdjęciem zdjęciem, autorstwa Michała Z.


Trzeci etap to biel i nagłówek, który gościł tutaj najdłużej, namalowany przeze mnie akwarelami. Bliskie otoczenie trochę mi wyrzucało jego niedawną zmianę, ale miałam wrażenie, że już przestał do mnie pasować. 


Nagłówek przejściowy. Chciałam coś zmienić, ale nie wiedziałam w którą stronę pójść. Namalowany akwarelami, niby przemyślany, ale nie podobał mi się do końca.


Najnowszy nagłówek powstał spontanicznie. W przebłysku inwencji, po tym jak przypadkiem, w dawno nie otwieranej szufladzie z blokami technicznymi, odnalazłam długo poszukiwany suplement do dyplomu (który niedługo, mam nadzieję, będzie mi potrzebny;). Takie wydarzenie daje dużo pozytywnej energii;)
Aaa... a kolejny post nadmorski już prawie gotowy:)

6 komentarzy:

  1. Oj mnie się wszystkie bardzo podobają! Fajnie pokazana ewolucja.
    I czekam na kolejny post nadmorski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wychodzi na to, że śledzę Twojego bloga od trzeciego nagłówka, bo dwóch pierwszych zupełnie nie kojarzę. A podoba mi się każdy jeden!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia zastosowane w nagłówkach są ładne, ale rysunki niepowtarzalne, dodają charakteru całemu blogowi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) i również pozdrawiam;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...