piątek, 8 sierpnia 2014

Z nad morza nadciąga mgła

Wiele razy byłam nad morzem (i na morzu), ale tak mlecznej mgły nadchodzącej w słoneczny dzień jeszcze nie widziałam. Zdążyliśmy wykąpać się jeszcze przy słonecznej pogodzie, przeczytałam może z jeden artykuł z gazety i jak w filmie wszystko co wcześniej widoczne zaczęło się zacierać, zerwał się lodowaty wiatr, a ludzie szybko znikali z plaży. Piękna okazja do zdjęć!











Magicznie wyglądał też zasnuty mgłą nadmorski las, torba z logiem lidla (jedyna tak duża aby pomieścić plażowe ręczniki, lektury i jagodzianki) pięknie kontrastuje;]. Za lasem czekała na nas z powrotem upalna, słoneczna pogoda.
Fot.S. i ja

Sukienka w kratkę - zachodniopomorski sh (Topshop), tak trzeba ją będzie trochę zwęzić, ale nie mogłam się powstrzymać przed upraniem jej w ręku i zakładaniem jeszcze na wyjeździe, uwielbiam sukienki z kieszeniami!
Torebka - sh, też zachodniopomorski łup

15 komentarzy:

  1. genialna sprawa, jak to natura potrafi zaskoczyć i stworzyć piękne obrazki.
    Przynajmniej macie nietuzinkowe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale klimatyczne zdjęcia! Uwielbiam polskie morze. Mogłabym tam mieszkać w jakimś uroczym domu z ogrodem ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Polskie morze potrafi uwodzić, tylko mnie te kurorty zawsze odstraszają, w małej dawce są super, ale w większej mam ochotę jak najszybciej zaszyć się gdzieś na pojezierzu;)

      Usuń
  3. Mgła. To mi się kojarzy z emocjami. Nigdy nie wiadomo, co sie z niej wyłoni. Twoja sukienka też wzbudziła moje emocje, pozytywne rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany, jak w opowiadaniu Kinga o mgle z której wylazły potwory! Ja bym uciekała gdzie pieprz rośnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy S. wszelkie potwory nie były straszne;)

      Usuń
  5. Ładny ten kraciasty łup wyłaniający się zza mlecznej mgły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Morze, mgła i stópkowe zdjęcia, cudo!!!Krateczka bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...