niedziela, 14 września 2014

Bambus, jedwab i porcelana

Wstyd się przyznać kiedy dostałam ten piękny wisiorek od Grumpy, naprawdę dawno temu. Podejść do sfotografowania go było kilka, ale żadne zdjęcia nie oddawały uroku. Teraz z aparatem radziłam sobie sama. Za statyw służyły mi taboret i krzesło więc niektóre kadry wyszły więc dość nietypowo, ale spodobały mi się. Tak jak wyjątkowy jest wisiorek, tak nietypowa jest ta biała sukienka. Urzekła mnie jej.. metka. Wykonana jest z materiału, który jest mieszanką jedwabiu i bambusa. Takiej egzotyce nie mogłam się oprzeć.










Fot. Ja

Sukienka - sh (łup za 5zł, odzyskuję wiarę we wrocławskie lumpeksy;)
Wisiorek - od Grumpy
Szkatułka - z targu staroci

10 komentarzy:

  1. aaach! jak pięknie, delikatnie i tak... przejmująco!
    Lila, idzie jesień, a Ty rozkwitasz :)
    Co do wrocławskich lumpów - bardzo różnie bywa, ale można przypadkiem znaleźć za kilka złotych coś naprawdę mega!

    Ja jakieś 1,5 miesiąca temu wyszukałam piękną spódniczkę z taki podłużnych szmaragdowych cekinów za 3 zł (niestety jest dość krótka) i kombinuję jak i z czym ją nosić, albo co gdzie doszyć, żeby była troszkę dłuższa. Zazwyczaj noszę długości midi i maxi więc kombinuję. Myślałam też żeby zrobić z niej dekoracyjną poduszkę haha :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Szkoda spódniczki na poduszkę, masz piękne, długie nogi, śmiało możesz nosić mini;)

      Usuń
  2. Moja droga, przepięknie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Milo mi :-) Bardzo miło!
    U Ciebie jakby wiosna a nie jesień dzisiaj. Sukienka jest dla Ciebie stworzona!
    Ja jako statywu używam syna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe myślę, że syn jest o wiele milszym współpracownikiem niż taboret i krzesło;)

      Usuń
  4. jesssu, jaki klimatyczny post, i wszystko tak do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...