poniedziałek, 20 października 2014

Ładna bluzka, luźne spodnie i ulubione buty

Mam wrażenie, że już od dłuższego czasu prześladuje mnie pech zgrania czasu, ubrania, miejsca, sprzętu i fotografa. W tym zbiorze elementów od siebie zależnych rzadko zdarza się aby wszystkie były obecne lub sprzyjające w tym samym momencie. Tak było i tego dnia, a z tym strojem, jednym z ulubieńców ostatnich dwóch, trzech miesięcy, to już w ogóle sytuacji owego niezgrania nie da się nawet zliczyć. No ale koniec marudzenia i coś o ubraniach, w których podoba mi się kontrast ładnej, jedwabnej bluzki z ozdobną falbaną z luźnymi, jakby roboczymi spodniami ze sztywnej bawełny. Do tego ulubione buty, które są w tym roku w moim co drugim ubraniowym poście, a to dlatego, że można przejść w nich nawet i pół Budapesztu bez obaw o pęcherze;) Buty międzynarodowe, były we Włoszech, na Ukrainie, teraz na Węgrzech, a w najbliższym czasie zabiorę je do Barcelony i Walencji:)





Fot. A.

Bluzka- sh
Spodnie - sh
Buty - Reserved

24 komentarze:

  1. Bardzo klimatycznie, a tak wygodnych butów zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie trochę jak dla mnie nijakie,ale cała reszta w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta nijakość tych spodni jest dla mnie ich wielką zaletą, bo daje to dużą dowolność w doborze bluzek ;)

      Usuń
  3. Zakochałam się w tych spodniach i "starych" zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lila podróżniczka! Piękne masz loki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mowisz, ze bedziesz w Barcelonie? Juz nie moge sie doczekac relacji z wyjazdu. Ja Twojego bloga odwiedzam wlasnie z Barcelony :). Od jakiegos czasu tu mieszkam i bardzo lubie spojrzenie innych na to piekne miasto. Gdybys miala jakies pytania odnosnie Barcelony, to chetnie pomoge :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie:) W Barcelonie będę tylko trzy dni więc zwiedzanie będzie mocno skompresowane, ale na pewno coś tutaj napiszę:) Niestety nie miałam czasu przysiąść do zapoznania się z ciekawostkami o mieście, ale liczę na to, że moje towarzyszki podróży bardziej się doedukują;)

      Usuń
  6. Próbowałam przymierzać w sh właśnie taki typ spodni, jaki lubicie Ty i Magda, ale uśmiałam się na swój widok w lustrze - wyglądałam karykaturalnie.
    W Twoim zestawie wszystko mi gra, tylko bluzkę oddaj mnie, bo rękawy dla Ciebie ciut za długie ;-)
    Jestem Ci bardzo wdzięczna za poszukiwania farby. Dobrze, że miałaś na sobie te buty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak wyglądałaś w takim typie, ale umiem to sobie wyobrazić i nie jest źle;) Może długość była nie taka..
      Bluzki niestety oddać nie mogę, bo ja ją Mamie podkradłam i tylko czasowo mam ją w szafie;)

      Usuń
  7. Jak przecudnie! Lila, cała tajemnicza Ty :) bardzo podoba mi się bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie kontrasty, bardzo nawet :) :)
    Zazdroszczę tych podróży przyszłych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh a ja jak zwykle muszę pomarudzić, bo z domu ciężko się wyrwać, fajna jesień jest, a tam znowu lato;)

      Usuń
  9. Lilu, bardzo chętnie wyślę Ci tę sukienkę, ale obawiam się, że owiniesz się nią dwa razy, bo to rozmiar 40. Chyba, żebyś chciała ją podarować komuś o słuszniejszej niż Twoja posturze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszę się na osobistą przymiarkę;)

      Usuń
  10. Zestaw jak najbardziej na tak :) No i miejsce pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bluzka urzekła mnie już kiedy zobaczyłam ją u Ciebie w szafie, ale na Tobie zdecydowanie mi się jeszcze bardziej podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...