sobota, 25 października 2014

Zielone zbiory na zimę

Tydzień pomiędzy powrotem do kraju, a ponownym z niego wyjazdem postanowiłam jak najbardziej wykorzystać na zbiory tego co jeszcze zebrać się da, a czego może już nie być po w pierwszym tygodniu listopada. Zanim nadeszły deszcze udało mi się spakować do pojemniczków letnie smaki i zapachy: oregano, tymianku, rozmarynu, mięty, szałwii i liści nasturcji. Są już bezpieczne w zamrażarce, zima może nadchodzić:)










 niespodziewany gość:)













Fot. Udany mariaż lustrzanki ze starym obiektywem 50mm:)

15 komentarzy:

  1. Robisz cudowne zdjecia , świetne kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem! Serio! Nigdy w niczym nie udało mi się osiągnąć takiego porządku. Te roślinki w pojemniczkach mnie zatkały:D
    No i samo ich zbieranie:))
    Choć ostatnio też zajmowałam się zielarstwem, ale szkolnym;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D W zeszłym roku zebrałyśmy z Mamą zioła do woreczków i niestety potem nie wiadomo było co jest gdzie, worek przyklejał się do zamarzniętych ziół. Z takiego bałaganu nieprzyjemnie było korzystać więc w tym roku postanowiłyśmy przetestować pudełka.

      Usuń
  3. Ale będziesz pysznie podjadała jesienią i zimą!

    OdpowiedzUsuń
  4. to Ty ogródek masz? ale fajnie. mam kilo szczypiorku w zamrażarce, mogę Ci dosłać ;d
    powinnaś robić fotki do takich lajfstajlowych magazynow z poradami kuchenno/kosmetycznymi, serio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzice mają, ale ja tam często bywam i korzystam;) A szczypiorkiem bym nie pogardziła;) Taki komplement od Nieśmigielskiej to już coś, dziękuję:D Musiałabym się chyba przyłożyć do technicznej strony fotografowania..

      Usuń
  5. Zajrzałam i zanużylam sie w twojej rzeczywistości . Świetne kadry , niebanalne ujęcia , twOje zdjecia maja dusze . I nie pisze tu o ziołach , właśnie byłam z Tobą na Węgrzech , nad morzem , na niebieskiej kanapie u Magdy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!:) Po takich słowach wszelkie wątpliwości co do tego czy bloga prowadzić znikają, a pojawia się wena do komponowania kolejnych postów:)

      Usuń
  6. świetny pomysł!!! zazdroszczę ziołowego zapasu na zimę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...