piątek, 21 listopada 2014

Bardzo późne pożegnanie ze słońcem

To już ostatni post z mojego wyjazdu do Hiszpanii, czas wrócić do pięknej, mglistej jesieni. Ale jak żegnać się z latem i słońcem to na całego, w lekkiej jedwabnej koszuli i na plaży. Zażywając kąpieli w kamieniołomie miałam cichą nadzieję, że to jeszcze nie ostatnie w tym roku pływanie w zbiorniku wodnym bliższym naturze niż kryty basen. Nie sądziłam jednak, że taka okazja przytrafi się 30tego października, a zbiornikiem wodnym będzie Morze Śródziemne z wodą cieplejszą niż latem w Bałtyku;)













Fot. Do. i ja

Jedwabna koszula - sh
Rurki - Zara
Torebka - NewLook
Okulary - House
Buty - Reserved

10 komentarzy:

  1. Ojej, aż nie chce mi się w robocie siedzieć, pofrunęłabym sobie w takie miejsce...
    ładna koszula i torebka

    OdpowiedzUsuń
  2. O tej porze roku, to mogę tylko pomarzyć o plaży i ciepłym morzu...a u Ciebie to chociaż sobie popatrzę;)
    Ty wiesz, że lubię takie proste zestawy: jasna koszula i dżinsy. Tak niewiele trzeba, a efekt super!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Wiedziałam, że pochwalisz taki zestaw:D Muszę przyznać, że naprawdę super się w nim czułam:)

      Usuń
  3. Dzięki Ci za te palmy i ciepłą plażę!!! Ale pięknie!
    Bałtyk jest zawsze zimny, a ja taki zmarzluch marzę zawsze o upałach;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie zacznę tęsknić do upałów na przełomie lutego i marca kiedy już zima będzie mi się dłużyć, na razie z emocjami zaglądam do długoterminowych prognoz, wypatrując w nich śniegu;)

      Usuń
  4. Nie najgorsza ta nasza polska jesień, ale tęsknię za Korsyką, którą zwiedziłam tego lata i jestem ciekawa jak tam jest o tej porze roku. A co do stroju, koszula i jeansy to połączenie, które również lubię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale klimatyczne zdjęcia! Zazdroszczę takich widoków :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...