niedziela, 9 listopada 2014

Hola Barcelona!

Co można powiedzieć o Barcelonie po dwóch dniach pobytu? Niewiele... no właśnie;)  Miasto pięknych kamienic, bogatego życia towarzyskiego (w tym mieszkańców 60+ co było zachwycające), palm i zielonych papug. To jest moje skojarzenie z tym miastem i zarazem pierwsza myśl jaka naszła mnie po mniej więcej pierwszej godzinie spaceru. Zwłaszcza te palmy i papugi były czymś niezwykle egzotycznym, zwłaszcza na tle końcówki października;) Zainteresowanych Barceloną odsyłam na bloga Justyny, która mieszkając tam, może powiedzieć o tym mieście zdecydowanie więcej.. tymczasem zostawiam Was z migawkami zdjęć;)





Coś o ubraniach: postawiłam na rzeczy wygodne i proste, które po prostu lubię. Dziewczyna Tomka Beksińskiego w wersji w spodniach. Coś o włosach: jeśli myślałam, że woda w Budapeszcie przesusza moje włosy to nie wiedziałam jeszcze co może zdziałać woda w Barcelonie. Jeśli kąpiel przypominała zapachem kąpiel w chlorowanym basenie publicznym to trudno spodziewać się czegoś innego jak włosy suche niczym siano. Poniżej ilustracja;)
















Na koniec nowa ozdoba szaroczarnych zestawów. Wisiorek kupiony jeszcze w Budapeszcie:)
Fot. Ja, Do.

Sweter - sh (Monki)
Spodnie - sh (H&M)
Nieśmiertelne baletki - H&M
Torebka - sh (Picard)
Naszyjnik - z Węgier (goahome)

14 komentarzy:

  1. Zdjęcia są piękne!!! Zachęcają, żeby w końcu się wybrać. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta Barcelona !
    A stylizacja jak najbardziej na zwiedzanie - zwykła i wygodna !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przy całodniowych chodzeniu po mieście wygoda jest w cenie;)

      Usuń
  3. Piękna z Ciebie "dziewczyna Beksińskiego"... ;-) Uwielbiam Twoje ostatnie stylizacje, takie na luzie, "podróżnicze". Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. No tak, moja Babcia też tak mnie nazywa ostatnio;) Zwłaszcza, że zaczęły mi się regularne wyjazdy do Łodzi;)

      Usuń
  5. Barcelona marzy mi się. I to jak! Jednak musiałam odłożyć wyjazd na przyszły rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie masz dużo czasu na przygotowanie się do wyjazdu, czytanie książek i oglądanie filmów z Barceloną w tle... więc wyjazd choć odłożony to na pewno będzie przez to bardziej udany:)

      Usuń
  6. Cudowne zdjęcia!!!Zazdroszczę Ci widoku pewnych budowli na żywoz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesze sie, ze wyjazd sie udal :)
    No tak Barcelona ma swoj urok :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...