wtorek, 23 grudnia 2014

Przed Świętami

Zastanawiałam się jak to będzie w tym roku, bo nie wiem czy to przez wiosenną wrocławską pogodę czy przez brak czasu na gorączkę przygotowań (a najpewniej i przez to i przez to) nie czułam ani trochę świątecznego klimatu. Ale dzisiaj, kiedy spod ścierki ukazywały się półki o zdecydowanie żywszym kolorze, kiedy łazienka znów stała się przyjemnym miejscem, kiedy całe mieszkanie jakby zyskało na przestronności, a na kaloryferze rozbłysły lampki, to ten świąteczny duch gdzieś tam się zatlił;) Przedświąteczne porządki mają jednak swój urok;) Teraz uciekam do rysowania i malowania kartek świątecznych, a jako, że pewnie przez najbliższy czas nie będę zbyt wiele czasu spędzać przed komputerem, to chciałam życzyć tym, którzy tutaj zaglądną spokojnych i bardzo miłych Świąt!:)









Kozy znalazły się na kartce świątecznej nieprzypadkowo;) Ale o tym więcej w tej spokojniejszej części Świąt:)
Fot. Ja

17 komentarzy:

  1. Piękny nastój!!!Wtapiam się i zostaję na trochę...

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak pięknie u Ciebie, tak delikatnie!
    Bardzo mi się podoba :)
    Ja dziś w drodze do rodzinnego domu, a tam spodziewam się raczej ozdób w amerykańskim stylu :D

    pozdrawiam ciepło i życzę spokojnych, pełnych radości Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak pięknie u Ciebie, tak delikatnie!
    Bardzo mi się podoba :)
    Ja dziś w drodze do rodzinnego domu, a tam spodziewam się raczej ozdób w amerykańskim stylu :D

    pozdrawiam ciepło i życzę spokojnych, pełnych radości Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że u Ciebie też było cudnie i klimatycznie niezależnie od stylu ozdób;))

      Usuń
  4. wielkie umysły myślą podobnie, piona za świąteczny post. no i moje kartki jednak nie dorównają Twoim, poka jak skończysz :) chyba że to już, bo jak dla mnie kozy nie wymagają kolorowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie moj komentarz? kurczę czy ja zawsze musze lądowac w spamie? nie wiem za co pokutuję, ale przbyijałam Ci pionę za świątecznego posta i pisałam żebyś pokazała proszę skończone kartki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzisz w spamie nie wylądowałaś, to tylko ja nie zaglądałam już wczoraj do internetu;)
      Kartka gotowa, jak znajdę dziś chwilę to pokażę;)

      Usuń
  6. Kartka z Koziołkami jest przecudna... ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) Ehh rozpaczam, że już tak dawno nie widziałam moich modeli na żywo

      Usuń
  7. Coś w tych porządkach jest...Może takie oczyszczanie mieszkania wiąże się z oczyszczaniem siebie z resztek starego roku...:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...