czwartek, 8 stycznia 2015

Biało

Wreszcie, przez moment, krajobraz wokół Wrocławia wyglądał tak jak zimą wyglądać powinien. Jeśli ktoś czekał na śnieg mniej więcej od połowy listopada, to zrozumie jaka to radość, a przy okazji motywacja do wyjścia na dwór, założenia ładnego swetra z błyszczącą nitką i zrobienia zdjęć;) 













Na koniec jedna z moich poświątecznych akwarel i zbliżenie na sweter (niestety wspomniana błyszcząca nitka na zdjęciu błyszczeć nie chce).



Fot. S.

Luźny sweter - sh (Solange)
Czarna chusta - sh
Bluzka w paski - sh
Wisiorek - Goahome
Nowe sztyblety - Reserved

24 komentarze:

  1. Jakie cudne zdjęcia !! A Twoje oczy są przepełnione optymizmem! Tak trzymać! :*

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nowy Rok zaczął się bardzo miło więc i optymizm jest;)

      Usuń
  2. oj biało, biało, ale za to jak pięknie <3
    cudowny klimat i świetna stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jezu, jak Ty ślicznie malujesz.
    a takiego widoku nie widziałam jeszcze tej zimy, w sumie ostatni raz snieg widziałam przez chwile w zeszłym styczniu. i mimo że ciężko mi się dojeżdża do pracy jak śnieży, to bardzo bym chciała żeby i u nas popadało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D
      Może jeszcze pośnieży w tym roku, w końcu wciąż jest zima..

      Usuń
  4. piękne zdjęcia w śniegu, wyglądają magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam parę dni taka zimę! ale jej tak pięknie nie umiałam namalować... no i nie miałam takiego swetra:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja liczę na powrót śniegu, oby szybko, a nie w marcu;)

      Usuń
  6. pieknya akwarela, podziwiam bardzo talent, a i zdjecia niezwykle urodziwe :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Takie miłe słowa dodają energii:))

      Usuń
  7. Śliczny sweter, a w mieniącą się nitkę wierzę na słowo;)
    Masz talent do wynajdywania rzeczy w sh:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas też była pani zima przez chwilkę, ale poszła. Myślę, że wróci. A biel lubię, ciągnie mnie. Zaczęłam nawet białą robótkę swetrową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że możesz twórczo wyżywać się na czymś co ma praktyczne zastosowanie:D A zima mam nadzieję, że jeszcze się pojawi, byle nie w marcu;)

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia, piękna Ty, taka radosna.
    Fajny ten sweter, też mi się marzy taki włochatek. Twój jest idealny, bo nie tak mocno kłaczaty :)
    I buty masz super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Takich butów szukałam naprawdę długo, bo niby sztyblety są teraz wszędzie, ale to obcas nie taki, to zła wysokość, albo but tak uszyty, że niewygodny. A te znalazły mnie same zupełnie przypadkiem;)
      Sweter niestety znów wisi bezczynnie w szafie, ale mam nadzieję, że jeszcze się przyda w tym sezonie;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...