piątek, 16 stycznia 2015

Styczniowa wiosna

Podobnie jak rok temu, wiosna zawitała do Wrocławia już w styczniu. Jak zwykle takie rewelacje przypłacam migrenami i przemaglowanym samopoczuciem. Niemniej ciepłe dni to okazja do zrzucenia wielkich, ciężkich swetrów (które ostatnio stały się moją drugą skórą) i wyjęcia z szafy leciutkich bluzek w piękne, delikatne wzory. I nawet z migreną (tłumioną tabletkami) dzień będzie całkiem fajny;) 






Pozostając w kolorystyce, w ramach odrabiania zadań domowych z zaczętych w tym semestrze studiów podyplomowych, maluję właśnie pierwszą z pięciu ilustracji do opowieści o lisach z "Księgi Puszczy" Tytusa Karpowicza. Zapomniałam już jak przyjemnie jest smarować karton temperami;)









Fot. Ja

Bawełniana bluzeczka - sh (hit przedświątecznego szaleństwa za 3zł)
Rurki - Zara
Buty - Loft37

26 komentarzy:

  1. Zakochałam się w Twoich turkusach w pokoju!!!!
    Rysunek śliczny... bluzka romantyczna... ale ta sofa mnie urzekła!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba ta ilustracja :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja póki co swetrów nie zrzucam, brr, ale w tym Wrocławiu to macie rzeczywiście inaczej - ciągle ciepło w porównaniu z moim miasteczkiem!
    Masz talent w łapkach, śliczna ilustracja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Odwrót od swetrów nie trwał długo, w dodatku zaopatrzyłam się w dwa jeszcze cieplejsze, bo z angorą;)

      Usuń
  4. Lila, ta bluzka jest taka Twoja! Jak to Magda napisała pod poprzednim postem: naprawdę masz talent do wyszukiwania cudnych rzeczy w sh.
    i możemy sobie przybić piąteczkę migrenową. :/ i bycie chorym na pogodę. :(
    a ilustracja super! mam nadzieję, że pochwalisz się kolejnymi.
    Zdrówka i dobrego samopoczucia Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Na pewno wrzucę tutaj wszystkie pięć ilustracji (jak już je skończę, ale jest 3,5:1,5, więc nieźle;) i całą resztę zadań domowych.

      Usuń
  5. ;] Przemaglowane samopoczucie - lepiej tego ując nie można.
    Czwartkowy spacer po parku: niezwykle radosny i intensywny śpiew ptaków i różowe kwiaty na drzewkach... szkoda, że zaraz przymarzną...
    po chwili przyłapałam się na tym, że szukam krokusów w trawie jakby już była prawdziwa wiosna.
    Ślicznie Ci w tej bluzce - cała Lila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem, kto ją pierwszy złapał;)

      Usuń
  6. Bluzka niezwykle delikatna - jak Ty. Kojarzy mi się z porcelaną:)
    Piękna ilustracja i tak jak kiedyś Ci zapowiedziałam - ukradnę jakąś Twoją pracę, tylko na herbatę mnie zaproś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) A na herbatę zaproszenie cały czas jest;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Te wyszły najfajniej, pozostałe ilustracje już niestety trochę mniej;)

      Usuń
  8. lila, a te Twoje rysunku można oglądac gdzies w druku? w sensie malujesz jakoś "zawodowo" bo jak nie, to życzę, żeby tak było. ja się nie znam, ale na moje to śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tak miłe słowa:)) Zawodowo niestety nie maluję, ale zrobiłam duży krok ku temu aby zbliżyć się choć trochę do zawodowstwa;)

      Usuń
  9. ale piękne lisy!
    fajnie, że lekkie podmuchy wiosny nas dosięgają, ale zdrowotnie to wcale nie popłaca - sama walczęz gorączką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) U mnie zdrowotnie jest całe szczęście wszystko ok, polecam kozie mleko, dużo miodu i herbatkę z czystka;) Tylko na te migreny jeszcze nie znalazłam sposobu

      Usuń
  10. Pasuje Ci ta delikatność:)
    Wow jesteś mega zdolna, hasające liski wyśmienite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!:) Po takich słowach energii do malowania przybywa:))

      Usuń
  11. Rzeczywiście powiało wiosną. ja się w takiej tunice nie widzę, ale do Ciebie pasuje, jesteś taka... liryczna, trochę niedzisiejsza (w dobrym sensie) i urocza.
    ładna ilustracja, zazdroszczę talentu.
    Co to za studia podyplomowe??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)) Cieszę się, że udało mi się taki klimat przekazać na zdjęciach, "niedzisiejszość" bardzo sobie cenię;)
      A studia to Ilustracja i komiks na łódzkim ASP.

      Usuń
  12. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...