środa, 1 kwietnia 2015

Żółty

Forsycje już kwitną. Wprawdzie za granicami Wrocławia sprawa jest mniej więcej tydzień w tyle w porównaniu do centrum miasta, ale koloru żółtego nie da się już nie zauważyć. A u mnie co w krajobrazie to i w garderobie. Koloru żółtego w ubraniach do tej pory jakoś unikałam, ale kiedy trafiłam w bałuckim lumpeksie na ten bawełniany sweter stwierdziłam, że za złotówkę warto zaryzykować. A do rzeczy zakupionej w dzielnicy, która jest owiana taką legendą, w dość charakterystycznym prlowskim budynku i to jeszcze za tak śmiesznie małą kwotę nie można nie poczuć sympatii. Kiedy jeszcze w domu pojawiły się słoneczne buty, a na forsycjach kwiaty, nie miałam wątpliwości, że jednak z kolorem żółtym się polubimy;)











A propos wiosennego krajobrazu, jedno z moich zadań domowych czyli "Bociany" Józefa Chełmońskiego w wydaniu uwspółcześnionym. Teraz już widzę czemu w moich rysunkach jeśli pojawia się zabudowa to raczej ta tradycyjna, nieskażona bogactwem wyboru materiałów, wzorów i kolorów z marketów budowlanych;)
Fot. S. i ja, "Bociany": akryl na kartonie

Sweter - sh
Zawieszka - gwiazdkowa od Mamy
Chusta - sh
Rurki - Zara
Buty - Maciejka (mały sklep obuwniczy)

30 komentarzy:

  1. I nas jeszcze nie kwitną ... Co jest dziwne .. Z reguły u nas wiosna wcześniej niż w Pl . Żółty fajny . Właśnie siedzę w żółtej bluzce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się już tak cieszyłam tą wiosną, a tu grad, śnieg, zimno, więc chyba wszystko wróciło do normy jeśli idzie o pogodowe porównania;)

      Usuń
  2. oj tak forsycje powoli już kwitną! nie mogę się doczekać kiedy wiosna zacznie się na dobre :)
    cudne masz buty Lila!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ehh teraz to też nie mogę się doczekać kiedy te śnieżyce przejdą:p

      Usuń
  3. Piękna musztarda i pięknie Ci w niej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swetra w tym kolorze jeszcze nie zaryzykuję (tez unikam żołtego), ale butki cudne są.
    U nas właśnie śnieg na polach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak trafi się okazja podobna cenowo do tej, która mnie się przydarzyła to jednak ryzykuj koniecznie, myślę, że w żółtym byłoby Ci ładnie:)
      Ha, teraz nawet stolica ciepła się nie obroniła, też był dziś śnieg na dachach i lodowaty wiatr.

      Usuń
  5. JAKA CUDOWNA INSPIRACJA KOLOREM ŻÓLTYM!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ryzyko się opłacało i do tego te żółte butki...mniam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać żeby te buty zestawić z innymi ubraniami, ale póki co białe przyszło;p

      Usuń
  7. Ty to jesteś jednak pozytywnie zakręcona;-)
    A sweterek i wszytko to żółte co tam masz, to aż mi odbiera humor, bo to takie ładne, a ja nie mam;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to masz przepiękny płaszczyk moich marzeń, o wiele przydatniejszy na taką pogodę jak teraz;)

      Usuń
  8. Ładnie CI w tym żółtym ;)

    Pozdrawiam!
    mixfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ile ciepła w tych zdjęciach i nie jest to tylko kwestia kolorów:)
    piękny sweter

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog,super zdjęcia.Naprawdę mi się podoba ;)
    ja dopiero zaczynam więc miło będzie jeśli do zajrzysz,z góry dziękuję ;*
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie ten odcień żółtego. Pasuje Ci ten kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się czy to jest "mój" kolor, ale skoro zebrał tyle pozytywnych opinii to chyba tak;)

      Usuń
  12. To mój ulubiony odcień żółci!!!!
    Oddawaj sweter!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, jaki świetny rysunek! Twój obraz-wariacja na temat- tak mnie zauroczył, że aż pierwszy raz zostawiam komentarz!:-) Twój blog to bardzo miłe miejsce. Gratuluję talentu-Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:D Pozdrawiam serdecznie!:)

      Usuń
  15. zaniemówiłam na widok Twoich bocianów. lepsze niż oryginał. prawdopodobnie właśnie wyszłam na najgłupszego człowieka na świecie, ale co ja poradzę - podobają mi sie bardziej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...