sobota, 30 maja 2015

Na spacerze

Tej wiosny moim największym ubraniowym szaleństwem pod kątem "wyletnienia się" jest koszulka z krótkim rękawem. Chłodno więc marznące nogi zawsze w spodniach lub getrach, nie licząc jednego ciepłego dnia kiedy założyłam sukienkę i czułam się dziwnie, bo jednak większość ludzi na ulicy zachowała wstrzemięźliwość pod względem wspomnianego wyletniania się. Cienkie dżinsowe rurki są więc codzienną podstawą, do nich bluzki z bawełny, wiskozy lub jedwabne. Na zdjęciach jeden jedna z faworytek. Biel ale po "mojemu" czyli w wersji dekoracyjnej lub udekorowanej jakimś elementem. Tym razem to delikatny dziurkowany haft na bluzce. Jest sielsko i ludowo. Do tego wzorzysty, czerwony szal, który już zawsze będzie mi się kojarzył z Hiszpanią i ulubione wygodne buty. No więc chodźmy na spacer.







Fot. S.

Chusta - sh
Biała bluzka - sh
Zawieszka - od Mamy
Okulary - House
Dresowa marynarka - Takko
Rurki - Zara
Buty - Reserved

8 komentarzy:

  1. Fajny ten spacer, tylko szkoda, że na lody mogę tylko popatrzeć;)
    Casual tak zwany, ale chusta nadaje charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten spacer, tylko szkoda, że na lody mogę tylko popatrzeć;)
    Casual tak zwany, ale chusta dodaje charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny zestaw, chusta genialnie tu wyglada! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne zdjęcia! :) I jakie lumpeksowe zdobycze cudowne. Bluzka ma urokliwe detale, kocham się w tego typu krojach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno jest nosić letnie ubrania w naszej drogiej Polsce. Już chyba nawet przestanę nabywać cokolwiek bez rękawów, bo to nie ma sensu. I po co ja kupiłam dziś klapki?
    Bardzo milutki zestaw, a chusta to ciekawy akcent ożywiający całość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przybij piątkę! Tez jestem zmarzluch i dopiero raz z gołymi stopami wyszłam:D
    Śliczna ta bluzeczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna babeczka. Taka pozytywna jesteś;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...