środa, 20 maja 2015

Trochę kolorowo, a też wzorzyście

Wbrew dzisiejszej pogodzie trochę kolorów i tureckie wzory. Dawno tu nie było takich ubrań, ale po prostu niełatwo jest trafić na ładny fason w połączeniu z dobrą tkaniną, zwłaszcza jeśli zrezygnowało się prawie zupełnie z odwiedzania galerii handlowych. Cierpliwi będą jednak wynagrodzeni piękną sukienką z wiskozy, co istotne, z czarnym tłem pod ulubioną torebkę. Co do pozostałych elementów stroju to myślałam, że szmaciane kozaki mogę już schować na strych, ale przecież zawsze kiedy mam zjazd na studiach w Łodzi musi się zdarzyć choć jeden zimniejszy dzień;) Oj co to będzie jak się ta Łódź skończy, a to przecież już niedługo..





Uśmiech na twarzy, bo znalazłam koziołka w tym dalekim mieście. A uśmiech jeszcze radosny, bo nie wiedziałam, że niedługo tylko takie kozy i koziołki przyjdzie mi podziwiać (no dobra, przez płot też mogę oglądać, ale podziwianie i pracę nijak da się do siebie przyrównać). Z przyczyn ode mnie niezależnych mam przerwę od bycia pomocą na gospodarstwie, z którego to powodu jestem bardzo nieszczęśliwa.



Fot. S.

Płaszcz - sh
Czarny szal - sh
Zawieszka - gwiazdkowa od Mamy
Sukienka - sh
Szmaciane kozaki - 30letni domowy "vintage"
Czarna torebka - sh

18 komentarzy:

  1. oryginalna sukienka;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, takie kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonała stylizacja ci powstała , i kompozycja jako całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, dawno u Ciebie nie było tak kolorowo i wzorzyście. Sukienka śliczna!
    Co do Łodzi, to zawsze jadąc tam, zastawałam pogodę o wiele brzydszą niż u siebie. Ta Łódź tak ma - nawet pogodą mnie odpychała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też tak mam, że jak weekend w Łodzi to musi być chłodniej niż w tygodniu. Inna sprawa, że Wrocław to polska stolica ciepła;)

      Usuń
  5. Płaszcz ma piękny kolor!!!!!!!! A wzorki ciekawe bardzo lubię, więc baaaardzo mi się całość podoba i już:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw, ciekawa sukienka i fajny płaszczyk. Ja niestety przestałam zaopatrywać sie w perełki w sh, niestety. W ogóle pracuje nad ograniczaniem zakupów ubraniowych. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ha, ja też się niestety muszę hamować i walczyć z pokusami zakupowymi, bo jednak szafa rozciągliwą materią nie jest;)

      Usuń
  7. Ja już pisałam komentarz, co się z nim stało?;)
    Pisałam, że bardzo podoba mi się sukienka idealnie współgrająca z tłem. No i że tęsknię za kawą w Twoim towarzystwie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To to był ten tajemniczy komentarz, który wyparował zanim się otworzył;) Co do kawy to niebieska kanapa wciąż jest i czeka;)

      Usuń
  8. I właśnie za to uwielbiam buszować po SH, bo można tam złowić perełki za grosze i wciąż wyglądać modnie i stylowo- jesteś właśnie doskonałym tego przykładem :)
    sukienka jest świetna, mega oryginalna, przynajmniej możesz mieć pewność, że nie miniesz pięciu osób na ulicy w tej samej :) :)
    Super wyglądasz :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Co do tej pewności to lumpeksy jej nie gwarantują, prawdopodobieństwo spotkania kogoś w takim samym ciuchu jest owszem mniejsze ale już parę razy mi się przytrafiło;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...