sobota, 15 sierpnia 2015

Biało, krótko i na temat

Naprawdę nie przypuszczałam, że prawdziwe, upalne lato jeszcze w tym roku przyjdzie, a tym bardziej, że potrwa tak długo! Jako, że temperatura zdecydowanie nie sprzyja spędzaniu czasu przy generującym ciepło komputerze w wymiarze czasowym większym niż potrzebny do pracy, to będzie krótko i na temat, o białej sukience. Przyznam szczerze, że w nikim z początku nie wzbudziła zachwytu, jedynie cena 3zł mogła być uznana za atut. Nic dziwnego, biała wiskoza pełna była małych zadziorków, zresztą biała nie była, bardziej poszarzała. Wiedziałam jednak, że to brzydkie kaczątko da się zamienić w łabędzia, a przynajmniej przypuszczałam, że szanse na to są spore. Wystarczyła golarka do ubrań i trochę popularnego wybielacza do tkanin. Niedowiarki zostały przekonane, a sukienka uratowana przed ciężkim losem czyściwa zasiliła szeregi moich letnich ulubieńców:)






Fot. S.

Biała sukienka - sh
Naszyjnik - z budapesztańskiego sklepu ze starociami
Kwiatek - H&M
Sandały z rzemieni - z czasów liceum
Torebka - sh

20 komentarzy:

  1. Biała luźna sukienka to idealne rozwiązanie na upały. najrozsądniejsze z możliwych. Przyznam, że mnie lato w sierpniu kompletnie zaskoczyło, niestety negatywnie, bo wprost mam kłopoty z oddychaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście już ma być normalniej z tymi temperaturami, więc mam nadzieję, że będziesz już lepiej się czuła. Dzisiaj u nas był cudownie chłodny poranek, aż nie chciało się kończyć śniadania przy otwartym oknie:)
      Co do sukienki to rzeczywiście biel jest świetnym rozwiązaniem na gorące dni, choć przy 35 stopniach o komforcie w jakimkolwiek ubraniu czy bez niego ciężko mówić;p

      Usuń
  2. Super, że dałaś tej sukience drugie życie! Fajnie w niej wyglądasz :) Jest idealna na taką upalną pogodę jaką mamy teraz.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Sukienka od wiosny (kiedy to ją kupiłam) czekała właśnie na upały;]

      Usuń
  3. Śliczny naszyjnik :) cudnie wyglądasz. Biały to mój ukochany kolor na lato, zwłaszcza tak upalne. Poza tym, że świetnie się sprawdza w takich ekstremalnych temperaturach, to jeszcze rozświetla osobę, która go nosi :) pozdrawiam, do zobaczenia po wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D Naszyjnik to fajna pamiątka po stażu;) Fajnie będzie się zobaczyć wreszcie po wakacjach:)

      Usuń
  4. Warto było - ślicznie w niej wyglądasz!
    U mnie od wczoraj 25 stop - niemal chłód;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już podobna temperatura. Dziwnie to uczucie, bo jest mi zimno!:p

      Usuń
  5. Uwielbiam takie delikatne stylizacje, jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja tam lubiłam te upały, w ogóle się nie wygrzałam w lipcu. i teraz mi smutno, że znowu rano i wieczorem jest zimno.
    zwykłym wybielaczem robiłaś? kurcze, mam tiulową bluzkę z którą robiłam wszystko, łącznie z nastogodzinnym namaczaniem we wszystkim, do każdego prania dodaję wybielacz, sodę albo proszek do prania, piorę w max. 40 stopniach - i z każdym razem wyjmuję ją coraz bardziej siną z pralki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam huśtawkę nastawienia względem upałów, rano fajnie, popołudniu jak ciepło biło zewsząd i przy komputerze ciężko było pracować to nastawienie leciało w dół;) Co do sukienki to vanishem ją polałam, potem do pralki i podziałało, ale ona była taka bardziej przyszarzała niż mocno szara. Ciekawe z tym tiulem, ale jeśli on coraz bardziej szarzeje to w sumie niewiele masz do stracenia, mocny wybielacz i mocne pranie może byłyby przełomowe?;)

      Usuń
  7. Wybacz że zacznę najpierw od samego wykonania zdjęć, wszystkie są dobre, ale to pierwsze to, MAJSTERSZTYK !!! Fotografowi magazynu VOGUE powinna opaść szczęka !!! ; ) Twoje wszystkie kreacje, także i ta, pokazują że może być skromnie, ale jak pięknie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i jest mi bardzo miło za te słowa (z tego zdjęciowego komplementu mój domowy fotograf też się bardzo ucieszy;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...