piątek, 7 sierpnia 2015

Jestem!

Przerwa była długa i to tak ogólnie od internetu. Przyczyny były różne, nie tylko wypoczynkowe. Jedną z nich było przygotowanie ilustracji na konkurs. Niby z pozoru łatwa rzecz, ale szło mi to tak, że siedziałam nad nimi często od rana do nocy. Wczoraj wreszcie skończyłam, załączniki popłynęły w sieć, a ja poczułam szaloną radość wolności. I choć lista kolejnych rzeczy do zrobienia jest długa i wciąż się powiększa, to wracam do blogowania i systematycznego dawkowania sobie internetu. Na zdjęciach rąbki wspomnianych ilustracji i koza, którą kupił mi S.;)




Fot. S i ja

P.S. Malunki będę mogła pokazać w całości pewnie dopiero po opublikowaniu pokonkursowej książki, niezależnie czyje ilustracje w niej się znajdą;)

10 komentarzy:

  1. Wow, podziwiam Cię! Naprawdę ciekawe grafiki, choć nie widać całości :) Trzymam kciuki za wygraną!

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać tylko kawałeczki prac, ale przeczucie mi mówi, że całościowo są śliczne. Pokażesz jak wygrasz? :) Jakiś czas temu bardzo się podjarałam rysowaniem, ale zapał niestety mi osłabł jak efekty były marne... Możesz polecić jakąś dobrą książkę do nauki rysunku i książkę do nauki malowania akwarelami?

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę więcej ilustracji! I życzę wygranej!
    Najpierw czytałam, potem patrzyłam na zdjęcia, więc myślałam, że masz żywą kozę :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już Ci kiedyś pisałam, że chciałabym mieć talent plastyczny. To jest coś niesamowitego. Życzę powodzenia i żebyś mogła trzymać w rękach książkę opatrzoną Twoimi pracami

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki za wygraną! oby się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki i czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super grafiki....trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim za miłe słowa:D Rozstrzygnięcie konkursu we wrześniu i na pewno dam znać kto wygrał, prac ponoć dotarły setki;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...