środa, 9 września 2015

Nad morzem

Kto ma szczęście w urlopach, może nie mieć szczęścia w wygrywaniu konkursów na ilustracje... tak sobie pomyślałam, bowiem w tym roku udało nam się dwa razy być w gościnie nad morzem i obowiązkowo odpoczywać na Pojezierzu Drawskim, a jeszcze w czerwcu spędziłam kilka dni na Podlasiu. Sezon większych wyjazdów został już jednak zakończony, teraz przede mną obrona ilustracyjnego łódzkiego dyplomu. To już za kilka dni, a pracy zostało mi jeszcze dużo! Tu przyda się trochę szczęścia:) O ubraniach więc krótko: spodnie z czarnego tencelu (już po naprawie), bluzka w duże pasy i wzorzysta chusta od M., to moi tegoroczni faworyci na letnie chłodniejsze dni (a te pojawiały się w tym roku zawsze ilekroć decydowaliśmy się gdzieś pojechać, nawet jeśli w grę wchodziło popołudnie na kąpielisku;)




Fot.S. i ja

Wzorzysta chusta - od M. z Hiszpanii
Wiskozowa bluzka w paski - sh
Spodnie z czarnego tencelu - sh
Buty - Reserved

9 komentarzy:

  1. Piękny klimat zdjec . Trzymam kciuki za
    Obronę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh, już zapomniałam jak morze wygląda, tak krótko tam byliśmy...
    Trzymam kciuki za obronę, chociaż z Twoim talentem uważam to za zbędne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak pasiak nad morzem:)
    Dobrze, że złapałaś wiatr w żagle przed obroną - przyda się - trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. BARDZO FAJNE POŁĄCZENIE. SUPER LOOK.
    PODOBA MI SIĘ I TA KOLORYSTYKA

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię paski, a nad morzem, to już całkiem:)))
    Szczęścia na obronie!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. a ze mną tomek nie chce jechać nad morze (tzn. nie że ze mną, tylko że nie chce jechać), mimo że proszę i grożę. a konkursu też żadnego nie wygralam. nie mam morza i nie mam nagrody, życie jest niesprawiedliwe ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotki, kocham morze bo stamtąd pochodzę (teraz centralna Polska), fajne paseczki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...