poniedziałek, 21 września 2015

W Gdyni

Morze, port, piasek, no i mewy. Tym razem w Gdyni, a to zupełnie inny typ "bycia nad morzem" niż w przypadku okolic Kołobrzegu. Mniej leżenia z gazetami i obserwowania kurortowej egzotyki, więcej chodzenia po mieście, szukania fajnych komiksów w księgarniach i wydeptywania ścieżek między jedną dobrą knajpą a drugą (nasz znak jakości dostają Carmnik, Bliżej, Mąka i Kawa, no i lodziarnia Miło Mi;). W kwestii ubrań to jest biało-czarno i praktycznie. Sukienka należy do rodzaju tych wielofunkcyjnych i wielosezonowych, które równie dobrze mogą być założone solo, jak i do swetra oraz legginsów. Rozwiązanie cenne w przypadku rześkich poranków, słonecznych godzin południowych i chłodnych wieczorów:)












Fot.S.

Kurtka  - sh (sentyment, bo z Karlina)
Sukienka - sh (też wakacyjny zakup)
Zawieszka - gwiazdkowa od Mamy
Torebka - sh
Buty - Reserved

18 komentarzy:

  1. Lubie Gdynię . O ile w trójmiejscie wieki nie byłam to w Gdyni owszem .... Na studiach jezdzialam na weekendy ... Mam tam kuzynów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie mieć rodzinę w tak ładnym miejscu;) My mamy szczęście, bo znajomi tam mieszkają;)

      Usuń
  2. Ach i zapomniałam liryczność . To twoje drugie imię i to widać na zdjeciach

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te zdjęcia :) Mają klimat! Rzeczywiście sukienka jest wielofunkcyjna i sprawdzi się zarówno latem jak i jesienią czy zimą.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jeśli zima będzie taka jak w roku ubiegłym to rzeczywiście sukienka przyda się nie raz;)

      Usuń
  4. Takie uniwersalne rzeczy najlepsze. Morze we wrześniu? Marzy mi się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie było i całkiem inaczej niż jak byliśmy w sierpniu w okolicach Kołobrzegu, choć pogodowo podobnie (zdecydowanie nie upalnie;)

      Usuń
  5. Piękne kolory sukienki, pasują do Bałtyku i bałtyckiej plaży. Gdynia - chciałabym tam wreszcie dotrzeć, tyle dobrego o niej słyszę, a zawsze tylko przejazdem traktowałam. :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A do Gdyni myślę, że warto zajrzeć. Jedno jest pewne, dobrze się zje;)

      Usuń
  6. Mieszkałam kiedyś niedaleko Gdyni:))
    A zdjęcia z plaży zawsze lubię oglądać!
    Sukienka fajnie się wpasowała w te fale!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdynia ma swój klimat. Przemysł i morze. A sukienka kojarzy mi się z kamienistą plażą - ładna:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...