czwartek, 15 października 2015

Bordo w czerni z błyskiem srebrnym

Cóż powiedzieć, jak nie to, że bardzo dawno mnie tu nie było. Czas zdecydowanie nie sprzyjał blogowaniu i nagle okazało się, że oto mamy już inną porę roku. Ze zdjęć wakacyjnych wskakuje więc od razu w ciemniejsze, bardziej jesienne barwy. Błysk srebrny na zdjęciach to żadna nowość. Buty, które kupiłam ponad sześć lat temu wreszcie doczekały takiego roku, w którym zgrały się z resztą garderoby i zostały naprawdę docenione. Tak, warto czasami coś przechować na inne czasy i inne pomysły:)








Po uwagach dokładam jeszcze zdjęcia, na których nieco lepiej widać strój, a raczej sam krój;)

Fot. S. i ja

Bordowa tunika z wiskozy - sh
Czarna torebka - sh
Srebrne buty - HeavyDuty sprzed 6 lat

9 komentarzy:

  1. WOW, ale genialna sesja! No niby nic, a jestem olśniona pomysłem i wyczuciem.
    Buty genialne i są dowodem na moc rzeczy ponadczasowych, zwyczajnie ładnych.
    Aha, też mam problem z brakiem czasu i nienadążaniem za zmianą w pogodzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hym sesyja pomysłowa, tyle, że jakoś nie widać w co jesteś ubrana. Jedno zdjęcie ze zbliżeniem Ciebie wolała bym ujrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalna miejscówka i zdjęcia! A ostatnie zdanie brzmi jak motto. Zapiszę sobie ;) Ciuchowo intrygująco, przez te buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tło wymiata!!! Sivka już Ci pozazdrościła, hehehe:)))
    Niesamowicie fotki wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ... industrialnie. Niby przyzwyczaiłaś nas do zupełnie innych plenerów, ale dzięki Twoim butom w ten też świetnie się wpasowałaś. Lubię blask, ale bardziej przytłumiony i ostatnio idę w złoty.
    A koza jak genialnie wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna miejscówka- gdzie to?

    OdpowiedzUsuń
  7. też sama nie wiem kiedy ten czas wakacyjny minął :) tyle się ciągle dzieje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Błysk to ja miałam w oku, gdy zobaczyłam te zdjęcia, a szczególnie jedno - z kozuchą;).
    Miejsce ma klimat, a to bordo wygląda mi znajomo:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...