wtorek, 9 lutego 2016

Zimy nie ma, są paski

Zimy nie ma i jako, że człowiek już się przyzwyczaił, że tak pięknie biało to tylko w górach, to nawet nie marudzi, a wręcz z zadowoleniem zaczyna myśli kierować w stronę wiosny. Plusem takiej sytuacji są nieco lżejsze ubrania pod płaszczami. Pasiasta cienka sukienka z długimi rękawami, to ideał noszony przeze mnie ostatnimi czasy do znudzenia. Poza nią pewną nowością mogą być pomalowane paznokcie. Dawno tego nie robiłam i myślę, że hmm.. siłą różnych wypadkowych wreszcie uzbierało się we mnie trochę energii. To chyba przedwiośnie:)








Fot. S.

Sukienka w paski - sh
Skromny czarny płaszcz - sh
Chusta we wzory - sh
Buty - mały obuwniczy sklep w mieście powiatowym
Czarna torebka - sh

26 komentarzy:

  1. ojj ja już czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak na spokojnie, myślę sobie o tym jak miło będzie na wiosnę, a pewnie przyjdzie szybciej niż za nią tak prawdziwie zatęsknię;)

      Usuń
  2. Paski i skromny płaszcz - to lubię!
    Mam nadzieję, że Twoje słowa a propos wiosny są prorocze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że Ci się ten strój spodoba;)

      Usuń
  3. Bardzo klimatyczne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A na krzewach już widać pąki i zapach wilgotnej świeżej ziemi się panoszy wszędzie.Idzie wiosna.
    No, sukienka w końcu doczekała się przedstawienia ;D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wyrwać się na jakiś spacer żeby to poczuć.. ciekawe czy wiosna rzeczywiście już niedługo przyjdzie czy jeszcze zima uderzy.

      Usuń
  5. pasiaki wielbię, przedwiośnie tylko to u Żeromskiego, ale widzę, że u Ciebie tam w oddali, słońce faktycznie się przebija ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, było blade słońce prześwitujące zza chmur:)

      Usuń
  6. Po co komu zima! :) Uroczo wygląda sukienka z tą kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima do nart jest potrzebna, do sanek i do tego, żeby bakterie wymrozić;)

      Usuń
  7. Trochę ponura ta aura wokół Ciebie, jesteś ładną i zgrabną dziewczyną, fajnie się prezentujesz a sukienka w paski jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) A ponurość musi być gdzieś we mnie zaszyta, bo zawsze wyjdzie w taki czy inny sposób czy to na zdjęciach, na rysunkach albo w tym co piszę;)

      Usuń
  8. Klimat jest jak zawsze:))
    Paski lubię i to bardzo!
    Już się nie mogę doczekać, kiedy zdejmę zimowe ciuchy...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, a u mnie akurat pada śnieg. Zima pojawia się i znika.
    Piękne włosy masz :) Sukienka paskowa - mogłabym się z taką zakolegować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komplement:) Z włosami to raz jest fajnie, a innym razem nie współpracują ani trochę.. i wciąż nie umiem tego rozgryźć;)
      We Wrocławiu zima była naprawdę szczątkowa, jeśli śnieg padał tak jak ostatnio, to utrzymywał się tylko na dachach.

      Usuń
  10. Świetna sukienka!!
    Ciekawe plenery!!

    OdpowiedzUsuń
  11. I bardzo dobrze, że zimy nie ma! Szczególnie takiej bez śniegu. Ja czuję wiosnę i tylko o niej myślę :) A po prawdziwą panią zimę jadę w Tatry ;)
    Słodki pasiak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że udało Ci się w Tatry w końcu wybrać:) Też już zaczęłam myślenie ku wiośnie, ale jeszcze nie jest na tyle ciepło aby się na poważnie z tymi marzeniami wiosennymi rozpędzać;)

      Usuń
  12. Uwielbiam taki klimat zdjęć. Wyglądasz tu niezwykle intrygująco :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Krzaki i zdziczałe zarośla to mój ulubiony patent na klimatyczność zdjęć;)

      Usuń
  13. piękny klimat zdjęć, lubię taki!! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...