środa, 31 sierpnia 2016

Kolory końca sierpnia

Dobrze jest wrócić do rodzinnego miasta, a przynajmniej na jakiś czas;) Wrocław zaskoczył nas prawdziwie letnią pogodą. Nie narzekam. Popołudniami łapaliśmy słońce w nieco sennym jeszcze klimacie miasta, opuszczonego przez studentów i niezmąconego ruchem dojazdów do szkół. Przydały się wreszcie letnie sukienki, zwłaszcza te w ciepłych kolorach końca sierpnia. Tak już mam, że każda pora roku skłania mnie ku pewnym kolorom, a inne każe odrzucać;) Sukienka ze zdjęć, zakupiona niedawno w czasie wakacyjnych wojaży, sprawdziła się w ekstremalnych warunkach wyciskającej siódme poty oberkowej potańcówce, gdzie przygrywała Kompania Janusza Prusinowskiego. Nie mogę odżałować, że nie załapałam się w szkole na naukę tańców ludowych, jak pokolenie mojej Mamy. Na taki w-f chodziłabym bez marudzenia!






Fot. S.

Wzorzysta sukienka - sh
Skórzana torebka - sh
Sandały rzemianki - 12letnie

13 komentarzy:

  1. Senny klimat miasta, to najlepszy klimat miasta ;)
    Cudna ta Twoja sukienka, z takimi właśnie mi się kojarzysz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie sukienki.. Są idealne na upał:))
    A Wrocław, to najcieplejsze miasto w Polsce! Nieustannie żałuję że już w nim nie mieszkam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze na tym ubolewałam i jeszcze jako dziecko z zazdrością patrzyłam na prognozy pogody dla Suwałk (zwłaszcza zimą):p

      Usuń
  3. A ja w gimnazjum chodziłam na tańce ludowe, mieliśmy takie zajęcia dodatkowe :D Super sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie, że mieliście takie zajęcia. Super! U mnie niestety nic takiego nie było:/

      Usuń
  4. Ale fajna ta sukienka!
    Tańców ludowych się uczyłam w swoim czasie, myślę, że jakiegoś obertasa jeszcze bym zatańczyła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To dobrze, że inni mają takie możliwości aby tańców ludowych się uczyć, tradycja nie zaginie tak zupełnie. Niemniej żałuję, że ja się na nic takiego nie załapałam:p

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ooo:) Przyjedź do Wrocławia to zrobimy sesję:D

      Usuń
  6. Najpiękniejsze i najlepiej ubrane dziewczyny to Polki !!! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...