czwartek, 15 września 2016

Letnie fale w lazurowych kolorach

Palec do budki, kto nie skusiłby się na ładną sukienkę w cenie 2 zł? Ja się skusiłam, pomimo faktu, że lato wcale nie jest aż tak długie aby nosić te wszystkie lekkie sukienki... chociaż może okazji będzie jeszcze aż nadto? Na razie Wrocław skąpany jest w upale i wygląda na to, że jakichś szczególnie drastycznych zmian ku jesieni w najbliższym czasie nie będzie. Wielkie płyty nagrzane, pył z dróg i budów wiruje w powietrzu, knajpiane ogródki pełne, przy lodach naturalnych kolejki. Czas, kiedy letnie sukienki wciąż królują i to nawet te ozdobione motywem letnich fal w lazurowych kolorach. A ja strzeliłam kulą w płot przerzucając się przy pracy na jesienne piosenki, od których już nie ma powrotu do moich letnich składanek*. Wybawieniem z tej patowej sytuacji okazał się zapomniany przeze mnie Davendra Banhart. No więc niech jeszcze trochę pobędzie złote słońce.








Fot. S.

Sukienka w lazurowe wzory- sh
Skórzana torebka - sh
Koronkowe baletki - Kaufland
Wisiorek - prezent od S.
Okulary - z Biedronki

*chyba już nie raz pisałam o tym, że określone płyty/wykonawcy kojarzą mi się z konkretną porą roku i od tego nie ma ucieczki. Tak już mam;)

9 komentarzy:

  1. podoba mi się:) super klimat ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy podajesz ceny swoich sukienek, to zawsze schnę z zazdrości :-)
    A torebkę jaką masz! No nie, nie wytrzymam... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz przyjechać na Dolny Śląsk na wielkie zakupy:D Chociaż ta sukienka jest akurat z Koszalina;)

      Usuń
  3. Śliczna sukienka:) Kiedy to piszę aura za oknem już jesienna, wczoraj nosiłam sukienkę już do spodni - dobrze, że i tak można:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się nie wstrzeliłam z prognozą pogody!:p

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...