piątek, 21 października 2016

Niejednoznaczny urok Międzygórza

Międzygórze ma dla mnie niepowtarzalny klimat, zwłaszcza jesienią. Zachwyt miesza się ze smutkiem, piękno z upadkiem, czar drewnianej snycerki z siermiężnością gumoleum na tle mętnego koloru lamperii. Pusto, złote liście, chłód płynący od górskiego potoku. Spacer to jedno, ale fajnie jest zostać tam na noc. Najlepiej w starym, wielkim ośrodku wczasowym, w którym nawet spora liczba gości wydaje się garsteczką osób. Tu nie chodzi o luksusy, wręcz przeciwnie, bo przecież niewiele wystarczy żeby było po prostu fajnie. Kiedy ogrzewanie nie dociąga do wyższych pięter, przyda się za to wielki, ciepły szal. No i dłuższy, również ciepły, sweter. W roli głównej  ten, który miał mieć zdjęcia w Berlinie. Wciąż go lubię, najbardziej na jesień. Luźny fason gwarantuje komfort, a bazująca na bawełnie tkanina ciepło. W zasadzie poza szalem (pasiasty z tamtego posta wciąż noszę i też był ze mną na wyjeździe, bo jest, a jakże, bardzo jesienny) nic się w tym zestawie nie zmieniło. Tak, rudości i brązy pasują mi do coraz cieplejszych barw w krajobrazie. Co tam trendy, to pory roku są dla mnie najważniejszym czynnikiem wpływającym na dobór kolorystyki garderoby;)















Fot. S. i ja


Obfity szal w ciepłych barwach - sh
Rudy ciepły sweter - sh
Legginsy - sh
Skórzane kozaki - Loft37 (od 2013)

*utwór z płyty, która jest przeze mnie obowiązkowo lecz z zachwytem wałkowana każdej jesieni.

9 komentarzy:

  1. wieki nie bylam, z 20 lat ;a spedzalam kazde wakacje i zimowe ferie i jeszcze bywalam w ciagu roku przed ponad 20 lat
    prababcia mieszkala nieopodal

    prosze wiecej zewnetrza

    rudosci i otulosci mile dla oka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, nastrojowe zdjęcia! Uwielbiam jesienny klimat, zwłaszcza w górach, gdzie poziom kolorów sięga zenitu. I kradnę ten Twój sweter z second handu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Zachwyt miesza się ze smutkiem" - nostalgia to piękny, chociaż trudny stan umysłu.
    Klimnat miejsca, Ty i architektura, to jak spoglądasz na świat... Ukłon w Twoją stronę za wrażliwość plus uśmiech. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedawno też tam byłam, piękne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje do Ciebie taki dom i kolory jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś mistrzynią klimatu! Nawet ta posadzka ma coś w sobie... Człowiek zatrzymuje się na chwilę...:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale klimat niesamowity! Nie byłam tam nigdy, koniecznie trzeba to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne klimatyczne miejsce i Ty w tym miejscu przeurocza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, jak i sam wpis :) Urzekły mnie te kozaki :) Podobne tej samej firmy kupiłam na https://www.showroom.pl/marki/875,loft37

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...