sobota, 10 grudnia 2016

O sukience, którą miałam założyć na wystawę w Korei

Własnie tak. Wystawa miała się odbyć w ramach koreańskiego konkursu, a trzech najlepszych laureatów miało zagwarantowaną wycieczkę. Niestety coś to spełnianie ilustracyjnych marzeń u mnie nie działa, bo moje malowane akwarelami historie czarnego zwierza nie zapewniły mi przejścia do drugiego etapu konkursu (ciekawych moich obrazków odsyłam tutaj). Niemniej wyobraźnia zdążyła już ładnie wszystko zaplanować. W myślach walizkę miałam już prawie spakowaną, wiedziałam co będę chciała zjeść i jaką część nagrody finansowej przeznaczę na osławione azjatyckie kosmetyki. No cóż, ponoć olejki z popularnej na polskiej ziem sieci drogeryjnej sprawują się równie dobrze jak te z krajów dalekiego wschodu... Tymczasem dla galowej sukienki trzeba było znaleźć inną doniosłą okazję, bo nie dość, że po prostu bardzo mi się podoba, to doprawdy byłam dumna z tego jak przy pomocy familii udało mi się ją doprowadzić  do stanu używalności.











Fot. S.

Zdobna czarna sukienka - sh (ok 2zł, ale miała uszkodzony zamek i dwa małe naddarcia materiału)
Skórzana torebka - sh
Skórzane kozaki - osiedlowy sklep obuwniczy
Obszerny melanżowy sweter - sh
Biały szal z wełny z Mongolii Wewnętrznej - sh (3 zł)

7 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja bardzo delikatna i zmysłowa!
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na żywo sukienka wygląda tak samo ślicznie - ale to już Ci mówiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżu, sukienka jest piękna! <3 ps. fajne te obrazy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Następnym razem wygrasz ;) To banalne co zaraz napiszę, ale nie można rezygnować z marzeń. A sukienka piękna. Masz dar wynajdywania takich sukienek skarbów. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boszee... Jaka piękna ta sukienka...I za 2 złote?!
    Jestem pewna, że jeszcze znajdzie się gala, na którą ją założysz!
    Dobrze Sivka prawi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz, fajnie wygląda ta sukienka do kozaczków oficerek.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...