poniedziałek, 30 stycznia 2017

Zima, biel i szarość

Szara bluza z białą podbitką, długa, o ciekawym luźnym kroju. Rzecz, która marzyła mi się od roku czy dwóch. Kiedy w końcu znalazłam w sklepie BoomBloom taką, która wpisywała się w moje wyobrażenia, przenosiłam ją w myślach chyba kilka miesięcy, zanim zdecydowałam się na kupno. Chciałam mieć pewność, że rzeczywiście jest mi potrzebna i jak się okazało, taki zakup z pełnym przekonaniem cieszy o wiele bardziej. Za nami chłodne letnie wieczory, suche jesienne dni, zimowe odwiedziny w pomieszczeniach skromniej wyposażonych w ogrzewanie i wymarzone zdjęcia w śnieżnej bieli. Tak, myślę że to dopiero początek tej bardzo obiecującej znajomości:)









Syberia:)



Kolorystycznie w temat wtopiła się książka, którą dostałam od Mikołaja, a którą podczytuję powoli, delektując się małymi dawkami. Uwielbiam powieści Tytusa Karpowicza i puszczę opisywaną z perspektywy zwierząt.


Fot. S.

Piękna szara bluza - BoomBloom
Szal w biało szare pasy - ze strychu
Szary sweter - sh
Dżinsowe rurki - Zara (2013)
Szare kozaki jak gumofilce - Allegro (u mnie od 2010)
Szara zamszowa torebka - od S. (sklep obuwniczo-torebkowy na Nadodrzu)

12 komentarzy:

  1. Przyjazn na lata :):)
    Piękna !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mam nadzieję, że na długie, długie lata:)

      Usuń
  2. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, na pewno będziemy zaglądać częściej! ?? Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku... Jakie piękne zdjęcia wyszły!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))) Wymarzona pogoda do zdjęć w wymarzonej bluzie;)

      Usuń
  4. Bluza taka cozy;)
    Coś z perspektywy zwierząt? Chyba się zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre słowo;) Z książkami Tytusa Karpowicza zetknęłam się po raz pierwszy w dzieciństwie, jakoś dwa lata temu czy rok temu do nich wróciłam i stwierdziłam, że wciąż bardzo mi się podobają. Myślę, że też Ci się spodobają;)

      Usuń
  5. Super Ci w tych kolorach, takich ubraniach, stylu. Bardzo ładne długie kozaki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...