piątek, 31 marca 2017

Błękit bałtycki

Niedawno pisałam, że pewnie wiosna przyjdzie szybciej niż znajdę przejściowy płaszcz w pastelowych kolorach. Naprawdę nie wierzyłam, że stanie się inaczej! Ale już któryś raz mam to szczęście, że tuż przed jakimś wyjazdem trafiam w lumpeksie na dokładnie taką rzecz jakiej mi do prognozowanych warunków atmosferycznych brakuje. Tym razem na dzień przed wyjazdem nad morze znalazłam przepiękny płaszcz o dobrym składzie i jeszcze lepszym pastelowym kolorze. Dłuższy, ciepły, ale tak akurat na chłodniejsze wiosenne dni i porywisty wiatr. Lekki jak morska piana. Jakie tam trendy czy prognozy Pantone, moim kolorem tej wiosny* jest błękit bałtycki!





Fot. S., O.

Błękitny płaszcz - sh (pomimo przeciwskazań na metce, zaryzykowałam upranie go w pralce na trybie ręcznym i nic się nie stało, w końcu wydałam na niego 28 zł, więc nie chciałam generować kolejnych wydatków, a i czasu na to nie było;)
Błękitny szal - sh (błękitna miękkość za 1 zł!)
Dżinsowe rurki - Zara (2013)
Skórzana torba - vintage po przejściach
Skórzane kozaki - Loft37 (2012)

*no dobra, wiosny w chłodniejsze dni, później płynnie przeskakuję na pastelowy beż z dyskretną domieszką różu czyli trencz z tego posta;)

15 komentarzy:

  1. Uroczo w błękicie bałtyckim ....
    Zdjecia jak zawsze z niepowtarzalnym klimatem

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie i z klasa jak zawsze. Bardzo ładny płaszcz i całość stroju. Masz czapkę na ostatnim zdjęciu, pewnie zimno było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Owszem, wiatr był na tyle zimny, że czapkę trzeba było założyć.

      Usuń
  3. Kolor cudny! I bardzo ładnie Ci w nim:)
    Nie ma to jak lumpeksy, warto tam zaglądać chociażby by natrafić na taki płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) O tak, to już drugi fajny płaszcz z sh w tym roku;)

      Usuń
  4. lumpki the best :) kiedyś ludzie sie wstydzili, że tam kupują, teraz to w sumie się tym chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, teraz jest zdecydowanie "inny klimat" wokół lumpeksów;)

      Usuń
  5. Klimat zdjęć - niesamowity. A błękit przepiękny :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cię wywiało - aż nad morze! Piękny ten płaszcz choć kompletnie nie w moim kolorze - Twoim na pewno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja jak kora na wodzie, gdzie prąd poniesie tam popłynę, morze było wspaniałym pomysłem;)

      Usuń
  7. Piękny krajobraz! Płaszcz bardzo ci pasuje!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...