piątek, 10 marca 2017

O wiośnie, króra po odwiedzinach u Magdy już jakby przyszła

W okolice Ząbkowic Śląskich warto pojechać z wielu powodów. Pomijając oczywisty aspekt krajobrazowy (jeśli zjedzie się drogi krajowej nr 8 na lokalne trasy), to można tam miło spędzić czas z Magdą, zjeść dobre ciasto i wypić kawę spoglądając na piękny drzewostan za oknem (a to już niestety coraz rzadsza, ekskluzywna wręcz możliwość), udać się na bardzo udane zakupy, no i wrócić do domu z nową fryzurą. W sam raz na wiosnę, a ta przecież już jakby była... przynajmniej już trochę w garderobie;)


A wspomniane zakupy? Chęć wiosennych zmian dosięgła nie tylko tego co na głowie (precendens! wreszcie jestem zadowolona, a z każdym umyciem włosów, kiedy widzę ładne, błyszczące fale, jeszcze bardziej.. a o tej historii można poczytać też u Magdy:). Dosięgła także mojej szafy. W sercu ząbkowickiego starego miasta znalazłam idealny na najbliższą porę roku długi trencz w delikatnym beżowym kolorze, w akceptowalnej przeze mnie cenie 12 zł (z wliczonymi w nią bluzką i legginsami). Wieczorem zobaczyłam podobny na którymś ze znanych blogów i był to już drugi uśmiech z powodu tychże zakupów. Pierwszy, związany był z bluzką, na którą teoretycznie nie zwróciłabym uwagi, ale którą wewnętrzny głos kazał mi przymierzyć, pewnie za jakiś czas będzie na blogu;) Tymczasem niech zapanuje pastelowy beż i zalśni złoto butów.





Fot.S. i K.

Chusta w kratę - sh
Wiosenny trencz - sh
Dżinsowe rurki - stuningowana Zara (2013)
Skórzana torebka - sh
Złote buty - Aldo

Strój ze zdjęć ząbkowickich:
Chusta ludowa - vintage ze strychu
Czarny płaszcz - H&M (2008)
Czarna dresowa tunika - sh
Czarne botki - Reserved

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W imieniu swoim, a i Magdy też pewnie;)

      Usuń
  2. O matko! Bajecznie - co za zdjęcia!
    Widzę, że wraz z nową fryzurą, pojawił się nowy rys artystyczny.
    Buty do tego płaszcza wymiatają:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, coś w tym może być. W nowej fryzurze po prostu lepiej się czuję niż ze smętnie zniszczonymi włosami;)

      Usuń
  3. toc wiosna w rokwiece - przebisniegi; krokusy; zonkile, forsycja i leszczyna kwitna jak szalone
    pluss moje zalzawione alergicznie wiosennie oczy wszystko to potwierdza zre juz jest

    trench superowy
    ja wole krotsze
    ale kazdemu co lubi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dopiero krokusy i czosnek ruszyły;)

      Usuń
  4. Chciałabym, aby i mnie kiedyś złapała pod nożyczki:))
    Fajnie wyglądacie obie! Zarażacie normalością, pozytywna energią i sobą:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa co by wymyśliła! Koniecznie się kiedyś skuś:D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...