czwartek, 13 kwietnia 2017

W kratkę, w kropki i w deszcz

Deszczowy sweter, szary jak pogoda z ciężkimi, granatowymi kroplami wody. Do tego pochmurny szal w kratkę. Buty srebrzą się jak kałuże w momencie, w którym niebo trochę się przeciera. Do tego spodnie podszyte drugim dnem błękitu, jeszcze na chodzie, choć już u kresu wytrzymałości materii mimo zabaw z podklejaniem. Nie ma co płakać, modne przedarcia będą ozdabiać mój wizerunek przy pracach ogrodowo-gospodarskich. Kto jak kto ale kozy z pewnością to docenią!;)








Fot. S.

Beżowy trencz z delikatną nutą różu - sh
Pochmurny szal - sh
Deszczowy sweter - sh
Dżinsy podszyte drugim dnem błękitu - Zara (2013) po przeróbkach
Buty w kolorze wody w kałuży - Heavy Duty (2009)
Szara zamszowa torebka - obuwniczo-torebkowy sklep na Nadodrzu

*to nie smutny nastrój! Co roku zieloną wiosną wracam do Trenów Jacaszka zachwycając się melodią, tak pasującą w mojej wyobraźni do młodych liści, białych kwiatów i pochmurnego kwietniowego nieba)

5 komentarzy:

  1. Jaki piękny opis rzeczy!
    Bardzo podoba mi się kolorystyka całości.
    Nie wiem jak kozom - mi podoba się sweter w kropy;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ooo kozy to mam nadzieję jeszcze długo swetra w kropy nie zobaczą, póki co jeszcze nie mogę się zdecydować przerzucenie dżinsów do grupy "ciuchów gospodarskich";)

      Usuń
  2. Wcale klimat zdjec nie jest smutny - jest budzący nadzieje na słońce i radosc !
    Trench Love ze tak trywialnie napisze

    OdpowiedzUsuń
  3. Grochy i kropki, to jeden z moich ulubionych wzorów:D
    I wciąż brak mi trencza w szafie!
    Fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...