środa, 31 maja 2017

Ciepło, coraz cieplej

Pamiętacie tę sukienkę? Śmiesznie się czuję mając w pamięci ujemne temperatury potęgowane lodowatym wiatrem. To się wydaje aż nierzeczywiste, ale z rajstopami i ciepłą bluzką pod spodem w ogrzewanych pomieszczeniach lub z kożuchem na zewnątrz, było mi w niej dobrze. Niemniej w czasie upałów jest mi w niej jeszcze lepiej;) Luźne, rozszerzane falbaną rękawy, tak miło kojarzące się z dawnymi wiekami albo nieokreśloną bliżej egzotyką, skrywają ramiona poparzone słońcem w czasie pikniku. Wiskoza, najmilszy w dotyku materiał, w ładny mozaikowy wzór wydaje się najlepszym rozwiązaniem na rozpoczęcie sezonu palącego słońca i wysokich temperatur:)







Zachwyca mnie wszechobecna zieleń i jej wybuch w ogrodowych uprawach. Topinambury szaleją i ku niezadowoleniu niektórych pną się coraz bardziej w górę;)

Fot. S.

Wzorzysta sukienka z rękawami rozszerzonymi falbaną - sh
Mała skórzana torebka - sh
Stare dobrze sandały rzemianki - kupione 13 lat temu u ulicznej sprzedawczyni

6 komentarzy:

  1. czytajac tutul- cieplo coraz cieplej
    pomyslalam ze ja od tygodnia mam dosc upalow
    ledwo je znosze
    jeszcze bardziej kocham moj klimatyzowany samochod
    i na szczescie uciekam na urlop gdzie chlodniej i moze nawet spotkam snieg

    sukienke pamietam
    oba wcielenia piekne
    bo piekno jest ponadczasowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja pewnie zacznę być zmęczona upałem w sierpniu/wrześniu, póki co kiedy jest ciepło serce się raduje nawet jeśli ciało chowa w cień albo chłód domostwa;)

      Usuń
  2. Znowu nie mogę napatrzeć się na Ciebie - chyba wolę sukienkę w wiosennej odsłonie, bo wyraźnie widać wzór, całość, a rzymianki (nieśmiertelne!) nadają jej lekkości.

    ps. Też lubię wiskozę, bo jest lekka. Jeśli chodzi o upały to wolę przewiewny len.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Hmm teraz też wydaje mi się, że ona bardziej do "letniej ekspozycji" pasuje, ale kto wie czy na jesień nie zmienię zdania;) Z lnem jakoś nie mogę się zaprzyjaźnić, ale może po prostu nie trafiłam na rzecz w fajnym kroju.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. <3 jak dobrze Cię tutaj widzieć!:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...