piątek, 12 maja 2017

Granat i beż z kroplą srebra

Dziś krótko i konkretnie;) Długi płaszcz wiosenny sprawdza się u mnie znakomicie i to był naprawdę dobry zakup. Wreszcie mogę nosić moje "vintage" sukienki, wcześniej wykluczone przez brak pasującej do nich odzieży wierzchniej. No i przy tej długości nie jest tak zimno;) Ale, ale? Jakie zimno? Dziś już Wrocław cały skąpany w cieple i słońcu:)








Fot. S.

Długi beżowy płaszcz - sh w Ząbkowicach Śląskich;)
Granatowa sukienka z wiskozy - sh
Szal we wzory - VeroModa dział męski
Lekkie trochę dziwne kolczyki - pchli targ w Gdyni
Kropla srebra czyli skórzane buty - HeavyDuty (ha! mam je od 2009 roku!)
Czarna skórzana torebka - sh w Przemyślu

8 komentarzy:

  1. Jestem zauroczona drugim zdjęciem - wyglądasz przepięknie!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, takie piękne sukienki, to tylko w ciucholandzie można znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, ale przyznam, że gdzie indziej nie szukam;)

      Usuń
  3. Zazdroszczę Ci tych pięknych vintagowych sukienek. Tęskni mi się do takich, a żadnej nie mogę upolowac w swoim sh, buuu ;) Granatowa z granatowymi rajtuzkami - obowiązkowo. Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Ja do "polowań" wykorzystuję różne wyjazdy do mniejszych miejscowości:)

      Usuń
  4. boska sukienka !
    trench zawsze jest dobrym pomyslem na pore vprzejsciowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam wrażenie, że u nas ta pora przejściowa była bardzo skrócona, zimno, zimno i nagle płaszcz przydaje się już tylko wieczorem;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...