czwartek, 8 czerwca 2017

Czerń bawełniana i biel jedwabna na dni ciepłe ale nie gorące

Kiedy jest ciepło ale nie gorąco lubię ubierać długie spodnie z lekkiego i przewiewnego materiału. Kupując w znajdującym się w sercu jednej z zachodniopomorskich wsi  sklepie z odzieżą używaną, czarne bawełniane spodnie za 1,60zł, nie sądziłam, że posłużą mi tak długo i że przez ten czas będą moimi faworytami! W tym roku nie jest inaczej. Z zasadzie bardziej zapadająca w pamięć powinna być bluzka z bardzo delikatnego jedwabiu w kwiatowo-akwarelowy wzór, która w tym roku dołączyła do możliwych kombinacji ubraniowych, ale zupełnie nie pamiętam kiedy, gdzie i w jakiej cenie dokonał się jej zakup. Jedno jest pewne, nie kosztowała więcej jak 5zł. To akurat bym zapamiętała!;)






Fot. S.

Czarne bawełniane spodnie - sh
Jedwabna bluzka z kwiatowym nadrukiem - sh
Szara zamszowa torebka - od S. (torebkowo-obuwniczy sklep na Nadodrzu)
Czarne sandały z tworzywa - odkupione od A.

8 komentarzy:

  1. Jedwabna bluz;;ka - tylko w sh można coś takiego wygrzebać!
    Całość cudna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Nie wiem jak teraz, ale kiedy jeszcze zaglądałam do sklepów sieciowych częściej niż raz na pół roku, to o jedwab było ciężko;)

      Usuń
  2. Już myślałam że ta jedwabna bluzka to Twoje dzieło :) Akwarelka zaklęta w wisiorku od Ciebie jest bajeczna, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba!:* Na jednym z plenerów próbowałam nawet raz malowania na jedwabiu, ale mnie spodobał mi się brak możliwości precyzyjnej kontroli tego co wychodzi spod pędzla w porównaniu do kartki papieru;) no i zdecydowanie lepiej odnajduję się w ilustrowaniu jakichś historii czy krajobrazów niż kwiatów albo wzorów, na czym trochę ubolewam;)

      Usuń
  3. Pięknie! jak natkniesz się na podobna bluzkę lub będziesz chciała sprzedać tą - to ja chętna :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. :) tylko że już upały sakramenckie :)
    jak zawsze magia w zdjeciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) U nas póki co taki przedsmak letni, fale gorąca przeplatane chłodniejszymi dniami:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...