piątek, 23 czerwca 2017

Sukienka na Sobótki

No to oficjalnie mamy lato. Czas zieleni, owoców i najbardziej letnich sukienek. Krótkich albo z falbaną, takich które wiosną wyglądałyby trochę dziwnie czy nieadekwatnie. Biała sukienka w delikatny czerwony wzór*, kojarzący mi się trochę z Bałkanami, pasuje do tej kategorii. Tymczasem czas mnie nagli. Pakuję lekkie ubrania, kruche ciasto z całą misą truskawek oraz bardzo kwaśnych porzeczek, kartki do rysowania, bo czasu w pociągu szkoda marnować, no i dwa wianki ze sztucznych kwiatów, w końcu dziś sobótki!:)







Fot. S.

Biała sukienka w delikatne wzory - sh (nie pamiętam czy 3 czy 5zł, ale nie więcej, bo bym pamiętała;)
Skórzana torebkaa - sh
Czarne letnie buty - H&M

*Magda, masz rację, chyba coś mnie rzeczywiście ciągle do czerwieni w ubraniach, kiedy otoczenie to lasy i łąki!;)

3 komentarze:

  1. piękna sukienka <3 ja dziś również dorwałam kwiecistą sukienką w sh<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka właśnie kojarzy mi się owocowo:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...