wtorek, 8 sierpnia 2017

Paski wakacyjne

Kiedy to wychłodzona zimnym wiatrem i deszczowymi wieczorami zaczęłam już skręcać myślami ku jesiennym pejzażom, upał postanowił wreszcie się pojawić, nie zwracając uwagi na to, że moje wakacyjne wojaże się skończyły, a z Wrocławia do chłodnych i czystych zbiorników wodnych jest dość daleko. Pozostają wspomnienia, wentylatory i letnie ubrania, które wreszcie (i aż do znudzenia;) wychodzą z szafy. Chociaż te z pasiastymi wzorami lubię nosić przez cały rok, to podczas wakacji pasują mi szczególnie. Tylko z muzyką ani trochę nie mogę wpasować się w pogodę, bo jak tu słuchać ulubionych wakacyjnych płyt bez perspektyw na wyprawę w krainę jezior albo na morskie plaże, no nic, pozostają ciche nadzieje na spełnienie się weekendowych marzeń;)










Fot.S.

Bluzka w paski - sh
Czarne spódnico-spodnie - sh
Szara zamszowa torebka - od S. (sklep obuwniczo-torebkowy na Nadodrzu)
Buty - H&M

*piosenka z jednej z "tych wakacyjnych" płyt, a przynajmniej dla mnie wakacyjnych;)

8 komentarzy:

  1. oj lubie pasiaki oj lubie
    i na szczescie pomosilam w tych odpowiednich plenerach tez
    Mazury tak wybralabym sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja dawno na Mazurach nie byłam! Też bym się wybrała:)

      Usuń
  2. Jeziora kojarzą mi się z Tobą oraz te malutkie lumpeksy ukryte gdzieś na obrzeżach miasteczek.
    Pasiaki zawsze hot, nawet gdy pada;).
    Lubię Twoją naturalność:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajosko wyszło!!! Piękne zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw :) Fajne butki :) Czesto zakladasz buty na gołe stopy tak jak tutaj ? Jest to praktyczne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak, te buty są bardzo wygodne i pasują do wielu strojów, niestety w tym roku w H&M już takich nie ma. Co do bosych stóp, to komfort zależy od kroju buta, materiału z jakiego jest wykonany i od temperatury. Tutaj możliwe, że miałam skarpetki-stopki.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...